Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Supporten på Google One nekar mig support trots att jag betalar för tjänsten


Majbrasa
 Share

Rekommendera Poster

I tråden nedan skrev jag om ett problem jag har. Nu har jag fått veta att:

 

1) Det inte går att göra något åt det hela. 
2) Google vill inte berätta om felet ligger hos mig eller hos dem. 
 

Precis exakt så. 
 

Och då börjat supporten uppföra sig som mobbande skolbarn. De vill inte svara på frågor jag har kring detta och när jag vill fråga en enkel fråga om när jag förlorat kontor, dvs när det stängs ner, så tar chatten inte emot frågan. När jag öppnar chattrutan kommer ett hej. Sen stängs chatten av och jag får en länk till till feedbacken där jag ska redogöra för hur bra (i detta fall dålig) supporten varit. 
 

Jag öppnar chattrutan några gånger. Olika personer. Alla blockar mig direkt. Så det är ju uppenbart deras chef eller arbetsledare som inte klarar av missnöjda kunder med frågor sagt åt dem att göra så. Att stänga ute och mobba kunder.. Detta trots att jag betalar för support, dvs jag tycker jag borde få svar på frågan om när jag förlorat kontot eller åtminstone få veta att det är inte möjligt att svara på. Men nej, jag ska stängas ute. Lämnas utan svar. Stängas ute. 
 

Jag är minst sagt häpen över denna behandling. Jag blev mobbad och slagen i skolan. Utfryst. Illa behandlad som många andra med autism. Det känns vidrig att en support håller på med utfrysning och mobbning. Man får tydligen bara hjälp om man är glad och lycklig över att ha förlorat sitt konto. Inte när man blir ledsen. Jag undrar hur ofta de stänger ute sina betalande kunder från supporten. Tämligen ofta för de blockar blixtsnabbt. 

Jag fick också veta att det inte finns nån chef som ansvarar för utredningar av den här typen. Det är sk. specialister som gör det. Och vilka är det? Utbildning? Erfarenhet?  Varför finns det ingen som ansvarar för de beslut som de tar?  Och varför vill inte specialisterna berätta om felet ligger hos mig eller dem angående att jag inte kommer in säkerhetsprocessen? Det enda jag får vet är att det går inte att göra nåt åt det och jag är tydligen FÖRBJUDEN att ställa frågor om det. Jag får inte ens veta om det är en bugg. Bara att det inte går att komma in i processen med mitt konto. Och att så är det. Nu får du inte fråga mer. Nu går vi vidare. 


Jag är van vid Apples support och deras seniorer. Van vid engagemanget därifrån. Utredningar som jag är delaktig i. Och det är ändå en tjänst jag inte betalar för. Den här tjänsten betalar jag ju för. Och blir behandlad som skit. Jag är inget värd. De tar gärna emot mina pengar. Sen blockar dem mig. Låter mig inte ens få svar på mina frågor. Jag tvivlar starkt på att deras stora kunder som betalar miljoner i annonser, skulle bli behandlade så här om återställningsprocessen inte fungerade. Då gick det nog att göra ett undantag och hjälpa dem in i processen. Men jag är bara en jobbig kund. Jag förtjänar att bli mobbad och utfryst. 
 

 

 

mun

  • Ledsen 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Axelman changed the title to Supporten på Google One nekar mig support trots att jag betalar för tjänsten
 Share



×
×
  • Skapa nytt...