Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hjälp datorn har blivit jätteseg


Kaningetomdatorer
 Share

Rekommendera Poster

Kaningetomdatorer
2 timmar sedan, SirKnasen säger:

Ingen återkoppling från trådskaparen så jag ger bort datorn till någon annan

Annars kan vi byta dator? Om du vill ha min tröga jag nämnde? Du kanske kan få den snabb på något vis? Den går ju starta men är otroligt seg 😕 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kaningetomdatorer

Uppdatering:

Jag lyckades startat datorn i säkerhetsläge och ser att jag har lite mer än 50GB i minne och 4GB i RAM-minne. Datorn känns typ 10% ”snabbare” och har försökt ta bort lite filer i hårddisken och har fått lite mer minne ca 60GB. Vad gör man nu då? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Kaningetomdatorer säger:

Förlåt jag går igenom en flytt just nu, jag har inte kunnat lösa datorn än, men vill väldigt gärna ha hjälp! Drömmen är att kunna se film på laptopen i sängen innan man lägger sig. Jag kollade datorn och de verkar som den kanske inte ens uppdaterat sig? För jag vet inte vad jag hade för uppdatering innan? Bara att datorn är galet seg från en dag till en annan :( 

Du är förlåten. Passa på att hoppa på Sir Knasens erbjudande. Gamla datorer har inget direkt värde och han har en bunt sådana.

...

Klicka på SirKnasens bild och använd Skicka meddelande till honom. En klippa på forumet!

Skärmavbild 2022-04-01 kl. 21.26.38.png

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Kaningetomdatorer säger:

Annars kan vi byta dator? Om du vill ha min tröga jag nämnde? Du kanske kan få den snabb på något vis? Den går ju starta men är otroligt seg 😕 

Jag är inte intresserad av din dator och har tyvärr inte kvar den jag förut kunde tänka mig ge bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...