Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Rekommendation på USB-C hub till MacBook Pro 13" (2018)


AndieB
 Share

Rekommendera Poster

Skulle uppskatta rekommendation på en USB-C hub som funkar fino fino med en MacBook Pro 13" från 2018 med fyra USB-C ingångar..

Sitter med två LG 27" 4K (27UK850) där ena ansluts med USB-C och den andre med HDMI.

 

Vill ha en USB-C hub där jag kan plugga in skärmarna och säkra att de båda fungerar så jag slipper rycka ur flera kablar.

 

Vilken skulle ni rekommendera?

 

Tack på förhand!

 

//AndieB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Axelman changed the title to Rekommendation på USB-C hub till MacBook Pro 13" (2018)
7 timmar sedan, AndieB säger:

Skulle uppskatta rekommendation på en USB-C hub som funkar fino fino med en MacBook Pro 13" från 2018 med fyra USB-C ingångar..

Sitter med två LG 27" 4K (27UK850) där ena ansluts med USB-C och den andre med HDMI.

 

Vill ha en USB-C hub där jag kan plugga in skärmarna och säkra att de båda fungerar så jag slipper rycka ur flera kablar.

 

Vilken skulle ni rekommendera?

 

Tack på förhand!

 

//AndieB

Denna tycker jag är bra:
Prokord Workplace Charging Dockingsstation 5K USB-C Portreplikator | Dustinhome.se

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder samma dator till 10-12 stycken och kopplar i och ur då och då. Inga problem. 
Jag videoredigerar inte. 


 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

47 minuter sedan, polken säger:

Jag använder samma dator till 10-12 stycken och kopplar i och ur då och då. Inga problem. 
Jag videoredigerar inte. 


 

Toppen!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...