Lakie Posted January 26 Share Posted January 26 Har en iPhone 12 med en massa GB mobilsurf, nu vill jag koppla upp mig på min smart-tv, allt funkar med delning till teven men bara om jag kopplar in Wi-Fi på min mobil, alltså den trådlösa Wi-Fi routern som har nästan ingen surf kvar. Det måste ju funka på något sätt… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted January 27 Share Posted January 27 https://support.apple.com/sv-se/HT203302 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakie Posted January 27 Author Share Posted January 27 Tack, internetdelningen funkar MEN bara om wi-fi är på via det lokala nätverket… eller innebär det kanske att surfen INTE tas från nätverket utan från mobilsurfen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted January 27 Share Posted January 27 Har du (dubbel)kollat så TVn kopplar upp sig mot din mobil och inte mot ditt "vanliga" WiFi? (Och inte via kabel heller.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakie Posted January 27 Author Share Posted January 27 Jag stängde av routern och det funkar fortfarande 👍👍 tack!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts