Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Smart tillägg förbättrar Youtube i Safari


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

När jag tittar på youtube oavsett Safari eller Chrome så vill jag ju att det ska vara tyst i bakgrunden för jag vill fokusera på vad som händer på videon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Appen funkar utmärkt i iPhone. Ljud i bakgrunden, bild-i-bild och för att slippa störande reklam-skit ingen vill se. 
 

Värt varenda krona. 
Ska se imorgon hur väl det funkar i min iMac.

 

 Vill tillägga att jag som besöker YouTube  så ofta tycker att det redan efter några sekunder kändes självklart att ha appen. 

 

40DCECE3-A758-47E5-8240-7004B11D50FE.jpeg

Redigerad av mikaellq
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova med att högerklicka på Mac-versionen. 👍

Jag saknar dock att kunna använda tangentbordet för att starta, stoppa och F för att få helskärm, samt att kunna få videon också brett över hela Safaris fönstersida.

 

Skärmavbild 2021-12-03 kl. 00.41.25.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, mikaellq säger:

Prova med att högerklicka på Mac-versionen. 👍

Jag saknar dock att kunna använda tangentbordet för att starta, stoppa och F för att få helskärm, samt att kunna få videon också brett över hela Safaris fönstersida.

 

Skärmavbild 2021-12-03 kl. 00.41.25.jpeg

Men nej, avsaknaden av bredare, fönstertäckande läge i Mac och inga snabbkommandon som F för helskärm gör att det bara är i iPhone appen gör verklig nytta. 20 spänn för iPhone-appen var det värt medan jag tydligen hade laddat ner appen för Mac tidigare men glömt bort det. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...