Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Anteckningar och överstrykningspenna


zigs
 Share

Rekommendera Poster

Jag försöker markera text i en existerande anteckning med  en överstrykningspenna men det går inte.

Pennan funkar inte i anteckningen utan bara om jag skrollar till slutet av anteckningen. Då kan jag använda den (och de andra pennorna) efter den text som finns. Oanvändbart!

Finns det nåt sätt att göra detta på? Har många anteckningar och vill inte behöva exportera allt till Notability för att få det att funka. Det är inga problem där nämligen. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag öppnar en existerande anteckning vill jag markera ett stycke med överstrykningspennan för att lättare se det när jag öppnar anteckningen. 

Kan iofs inte använda nån penna i anteckningen utan bara göra tillägg i slutet där inget är skrivet 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag öppnar en existerande anteckning vill jag markera ett stycke med överstrykningspennan för att lättare se det när jag öppnar anteckningen. 

Kan iofs inte använda nån penna i anteckningen utan bara göra tillägg i slutet där inget är skrivet 

 

 

20211121

Har nu chattat medApple support och det är tydligen en funktion som inte finns 😏

Har redan Notability så jag får väl ta mig tid att exportera alla anteckningar dit ☹️

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...