Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Pausad bildöverföring i appen bilder, vad betyder det?


boevil
 Share

Rekommendera Poster

Jag tog ett antal skärmdumpar när jag var inne i ett spel. När jag öppnar Bilder-appen står det att överföringen är pausad? Varför det, vad innebär det? 
’ska jag klicka återuppta?

1948957629_Skrmavbild2021-11-12kl_11_22_56.thumb.png.e185e5e06b6e2075f62dd0c1e5ebe976.png

 

 

Jag har aldrig sett det här tidigare.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

31 minuter sedan, boevil säger:

Jag tog ett antal skärmdumpar när jag var inne i ett spel. När jag öppnar Bilder-appen står det att överföringen är pausad? Varför det, vad innebär det? 
’ska jag klicka återuppta?

1948957629_Skrmavbild2021-11-12kl_11_22_56.thumb.png.e185e5e06b6e2075f62dd0c1e5ebe976.png

 

 

Jag har aldrig sett det här tidigare.

 

Som det står, för att spara på batteriladdningen men för mig är det vanligaste att det pausas för att spara på mobildata. 
 

Om batteriet är tämligen fulladdad, varför inte återuppta överföringen. Det gör du som du vill förstås. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

40 minuter sedan, mikaellq säger:

Som det står, för att spara på batteriladdningen men för mig är det vanligaste att det pausas för att spara på mobildata. 
 

Om batteriet är tämligen fulladdad, varför inte återuppta överföringen. Det gör du som du vill förstås. 

Ok, det verkar som min iPad själv bestämt att återuppta överföringen. 
Jag antar att det är överföringen till iCloud som avses, aldrig sett det tidigare.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, boevil säger:

Ok, det verkar som min iPad själv bestämt att återuppta överföringen. 
Jag antar att det är överföringen till iCloud som avses, aldrig sett det tidigare.

Satte du den på laddning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

32 minuter sedan, SirKnasen säger:

Satte du den på laddning?

Näh, inte först det var ca 30% kvar. Men nu laddar den.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sett samma sak på min iPhone nyligen. Sedan någon månad är batterikapaciteten 79% och batteristatusen är "service".

Samband?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...