Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vilken Apple Watch skulle ni rekommendera till en som aldrig ägt en sån?


Flowse96
 Share

Rekommendera Poster

Hej, som rubriken lyder så undrar jag vilken Apple Watch ni rekommenderar till en som aldrig ägt en Apple Watch förut, endast Fitbit versa 2. 

 

äger en iPhone 11 som den ska synkas med.

 

men vilken Apple Watch är bäst? Funderar på series 6 eller 7. Köp blir närmare slutet på månaden. 
 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En 7:a. Det är för liten prisskillnad ned till en 6:a.

Men om det går att hitta en 6:a för runt 3500Kr så hade jag övervägt en sådan före en 7:a för 4900Kr

Kanske fyndläge på Black Friday att hitta en prissänkt 6:a? Det är en utgående modell så kanske inte finns många kvar att rea ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en Apple Watch series 7 41mm, men är lite orolig att den inte kommer passa min handled på 19cm. Det står dock att den ska passa upp till 20cm. Iallafall som jag förstår. 
 

har ni annars tips på typ större armband? Försökt googla utan vidare resultat. Kanske finns någon som kan ge tips. :) tacksam över era svar. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är en prisfråga så kan det finnas andra klockor som fyller behovet, typ Fitbit eller annat. Vilken Apple Watch som är bäst är enkelt 7:an har bättre batteri och snabbare laddning än någon av de tidigare och det är viktigare än det mesta 🤓. Storleken är lurigare! Jag har 17 cm handled, hade den lilla storleken till Watch 5 då jag bytte till den större. På 7:an gick jag tillbaka till den lilla och den känns aningen liten… Tror du bör prova den större och kånna efter! Grym pryl för övrigt, kör med simkort och skulle inte byta mor en Rolex😋😋

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni beställt ett armband från fyndiq som Askungen tipsade om. Så får hoppas det ska passa. Tyvärr hade klockan gått iväg imorse och att få tag på netonnet helger är nog inte så lätt. Så får prova och se om den

passar bra. Hoppas det iallafall. :) 

körde med Fitbit versa 2 innan men nu då jag har iPhone så ville jag satsa på en Apple Watch. Ska bli väldigt intressant.
 

är den precis med steg, hjärtrytm osv? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...