Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPad, mail och bilder


Tvärvigg
 Share

Rekommendera Poster

Min e-post som läses på paddan censurerar bilder. Visar bara en ram utan innehåll. För att se bilder måste jag klicka på en blå länk ”Läs in alla bilder” varvid bilder blir synliga. Detta måste göras för varje mottaget mail. Väldigt irriterande! Hittar inte i paddans mail var man skulle kunna avaktivera funktionen. Någon på detta eminenta forum som kan vägleda en retarderad gamling på rätt spår?

 

p. s. Googlat på frasen; Läs in alla bilder, utan att hitta bot.

22B4233F-B5F2-4EA4-A3FA-8CD998B42F51.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Välkommen till forumet. Här är många som läser men inte så många som svarar.

Dina chanser att få svar ökar om du postar i en forumdel som handlar om ditt ämne.

Du har postat i delen  "Diskutera MacWorlds webbplats och forum" och det tycker jag är långt från din fråga.

För att lättare få svar som hjälper dig är det lämpligt att beskriva lite mer detaljerat om din utrustning och program. I ditt fall: vilken iPad, vilket ipadOS,  vilket Mail-program, vilken e-postleverantör.

Kan man söka på engelska så får man ofta hjälp. Google Translate kan underlätta.

Det här hittade jag: https://www.techbout.com/fix-images-not-showing-in-email-messages-38487/

på min iPad med macOS 14.8:

Inställningar>E-post>Mejl  dra reglaget åt höger för "visa bilder från server"

Sven

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...