Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

SirKnasen


SirKnasen
 Share

Rekommendera Poster

Ja det är väl kanske dags att presentera sig nu när det händer grejer i livet.

Mikael, 40 bast ung :) och har jobbat som Appletekniker hos en Apple Service Provider i drygt 10 år.

Började sommaren 2011 när gamla G5:or fortfarande fick och kunde repareras.

 

Har sagt upp mig och ska vidare till ett annat IT-företag. Dock som vanlig tekniker/konsult mot företagskunder.

Ska bli spännande och kul med lite annat än enbart skruvande även om det också var roligt.

 

Min expertis om diverse olika mac-problem lär väl dala men jag kommer fortfarande vara kvar och hänga här i forat och hjälpa till med det jag kan och kanske kan berätta en och annan rolig anekdot från arbetslivet som Appletekniker 😄

 

Hälsningar Mikael

  • Gilla 8
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, SirKnasen säger:

Ja det är väl kanske dags att presentera sig nu när det händer grejer i livet.

Mikael, 40 bast ung :) och har jobbat som Appletekniker hos en Apple Service Provider i drygt 10 år.

Började sommaren 2011 när gamla G5:or fortfarande fick och kunde repareras.

 

Har sagt upp mig och ska vidare till ett annat IT-företag. Dock som vanlig tekniker/konsult mot företagskunder.

Ska bli spännande och kul med lite annat än enbart skruvande även om det också var roligt.

 

Min expertis om diverse olika mac-problem lär väl dala men jag kommer fortfarande vara kvar och hänga här i forat och hjälpa till med det jag kan och kanske kan berätta en och annan rolig anekdot från arbetslivet som Appletekniker 😄

 

Hälsningar Mikael

Smit inte!! Vi behöver dig här! :pompoms:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 timmar sedan, Axelman säger:

Smit inte!! Vi behöver dig här! :pompoms:

Instämmer! 

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
 Share



×
×
  • Skapa nytt...