Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Guide: Så här kör du Safari 15 på din Mac – redan idag


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

744982653.jpg
Safari 15 är här, redan innan Mac OS Monterey gör debut. Gränssnittet är inte helt okontroversiellt, men lyckligtvis finns sätt att återställa utseende och funktion till något som mer liknar hur Safari 14 fungerar.

Läs hela artikeln här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För min del var den bra som den kom utom med flikfältet som jag raskt ändrade till kompakt. Det är ju hela idén att låta innehållet dominera fönstret och Safari självt ta ett kliv tillbaka.

 

Flikorganisationen är i det närmaste genialisk som ytterligare stödjer ett utforskande Safari i den stora djungeln World Wide Web. Det har aldrig varit mer inbjudande att hämta in kunskap.

 

Gutenbergs uppfinning i Renässansens början har absolut en ärofylld plats i civilisationens historia, men den tryckta boken får nu definitivt ta ett stort kliv tillbaka.

 

Safari sätter nu ribban för hur en webbläsare ska fungera, med säkerheten inklusive och inte minst viktigt.

Redigerad av mikaellq
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör Safari 15 i Catalina. Där fungerar flikfältet som vanligt, finns ingen inställning för kompakt eller annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, RonnieL säger:

Jag kör Safari 15 i Catalina. Där fungerar flikfältet som vanligt, finns ingen inställning för kompakt eller annat.

Du kan säkert åtminstone avnjuta alla säkerhetshöjande förstärkningar och funktioner.

Själv är jag överförtjust i Safari för det nya OS. :wub:

 

flikar.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, ronny säger:

Är skillnaden borta mellan iOS och MacOS för safari nu @mikaellq?

Stora skillnader i utseende men funktionen och idén är densamma, organisation av flikar som jag som sagt är mycket förtjust i. :wub:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...