Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

OneDrive sparar inte mina Office-filer. Hjälp!


haddock1974
 Share

Rekommendera Poster

Hej, jag behöver hjälp. 

 

Jag arbetar med en arbetsdator i grundskolan som är PC. Men jag lyckas använda min MacBookPro ändå samt min iMac 24 hemma. Eftersom skolan har köpt Microsoft-tjänster så ska vi använda Office365 och OneDrive. 

 

Nu efter senaste uppdateringen från Apple och senaste uppdateringen av OneDrive så går det inte att spara filerna i OneDrive. Ett felmeddelande dyker upp. Det gör mitt liv svårt just nu. 

Är det fler som har problem med Office/OneDrive och Mac just nu? Hur har ni löst det? 

 

Hjälp! 

 

Vänligen // Martin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla här om programmet/-n har nödvändig tillgång till Filer och mappar. Kolla även andra behörigheter i samma fönster. Kanske kan lösa problemet.

 

dump.png.50e8655dbc001892f2c58dc023a561ed.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...