haddock1974 Postad 22 september, 2021 Share Postad 22 september, 2021 Hej, jag behöver hjälp. Jag arbetar med en arbetsdator i grundskolan som är PC. Men jag lyckas använda min MacBookPro ändå samt min iMac 24 hemma. Eftersom skolan har köpt Microsoft-tjänster så ska vi använda Office365 och OneDrive. Nu efter senaste uppdateringen från Apple och senaste uppdateringen av OneDrive så går det inte att spara filerna i OneDrive. Ett felmeddelande dyker upp. Det gör mitt liv svårt just nu. Är det fler som har problem med Office/OneDrive och Mac just nu? Hur har ni löst det? Hjälp! Vänligen // Martin Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alix Postad 22 september, 2021 Share Postad 22 september, 2021 Kolla här om programmet/-n har nödvändig tillgång till Filer och mappar. Kolla även andra behörigheter i samma fönster. Kanske kan lösa problemet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster