Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Användare klagar på irriterande buggar i IOS 15 och Ipad OS 15


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Vi har nog allihop träffat på dessa små irriterande buggarna vid det här laget men i mitt fall Safari, översättning i Safari och dess läsarvy. Jag rensade glatt Safari på webbplatsdata och startade om mobilen.

Funkar bra hitintills.

 

Utrymme, hmm... jag begick misstaget att välja en iPhone med bara 64 GB nu sist. Det räcker men jag började då verkligen få nytta av optimerad lagring och annan smart automatik som istället gjort att nätverkstrafiken ökat något.

 

Nästa iFön får 128 GB, minst. :nerd:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, mikaellq säger:

Nästa iFön får 128 GB, minst. :nerd:

Köper du en Iphone 13 Pro eller Pro Max med 128 GB kan du inte filma i kommande ProRes! :nerd: :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25 minuter sedan, Alix säger:

Köper du en Iphone 13 Pro eller Pro Max med 128 GB kan du inte filma i kommande ProRes! :nerd: :hihihi:

Vad jag än väljer så kommer det att vara för lite. Men har ju iCloud. Och filmar extremt lite...
 

Tror fortfarande på 128 GB som ett praktiskt minimum, alltså gränsen  där nätverkstrafiken minimeras.
 

Nu talades det om buggar i iOS 15 som kan bero på det gamla som ligger kvar efter installationen, webbplatsdata med mera. 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

39 minuter sedan, mikaellq säger:

Tror fortfarande på 128 GB som ett praktiskt minimum, alltså gränsen  där nätverkstrafiken minimeras.

De nya telefonerna har väl inte mindre lagringsutrymme än så?

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...