Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Belkins batteripack är ett monster till powerbank


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

De flesta är på vägarna nuförtiden, i bilen. Varför inte ladda där?

Dessutom varar en fulladdning i en iPhone numera minst en dag.

Vi måste sova 6-8h om dygnet. Varför inte ladda iPhone då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, mikaellq säger:

De flesta är på vägarna nuförtiden, i bilen. Varför inte ladda där?

Dessutom varar en fulladdning i en iPhone numera minst en dag.

Vi måste sova 6-8h om dygnet. Varför inte ladda iPhone då?

Sitter man i bilen så kan man ju ladda där, men när man inte är i närheten av bilen så blir det ju svårt. Ingen större tröst att "de flesta" sitter i bilen då när man själv inte gör det. 😀

Utöver det så är en powerbank inte ämnad åt just iPhone, utan åt allt som kan laddas eller drivas med 5 volt USB-standard - gps:er, kameror, drönare, högtalare, hårddiskar, lampor, radioapparater, osv. Perfekt att ha med sig när man är utanför "the grid".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 minuter sedan, DittDatt säger:

Sitter man i bilen så kan man ju ladda där, men när man inte är i närheten av bilen så blir det ju svårt. Ingen större tröst att "de flesta" sitter i bilen då när man själv inte gör det. 😀

Utöver det så är en powerbank inte ämnad åt just iPhone, utan åt allt som kan laddas eller drivas med 5 volt USB-standard - gps:er, kameror, drönare, högtalare, hårddiskar, lampor, radioapparater, osv. Perfekt att ha med sig när man är utanför "the grid".

Varför nämns då iPhone flera gånger?
Väldigt förvirrande.

Men ja ja, jag hör väl inte till denna tegelstens målgrupp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, mikaellq säger:

Varför nämns då iPhone flera gånger?
Väldigt förvirrande.

Men ja ja, jag hör väl inte till denna tegelstens målgrupp.

För att tidningsredaktionen skriver mycket om Appleprylar och för att apparaten har en del funktioner som är ganska anpassade för just iPhone. Skulle jag tro. Om jag inte räknar fel, jag gick upp före 4 i morse, så rymmer den lika mycket el som batteriet i MacBook Air, som den även kan ladda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...