Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Konstig kalender eller spam? Vill du abonnera på ””.


boevil
 Share

Rekommendera Poster

En kalender är ju bara att ta bort om du inte vill ha den. Det är ju inte Microsofts ökänt osäkra programvara vi talar om.

Men det verkar vara en konstig sida du hittat. Gå inte dit igen.

Det hände inget konstigt när jag gick dit, kanske därför att jag blockerar skiten ur annonser.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 minuter sedan, mikaellq säger:

En kalender är ju bara att ta bort om du inte vill ha den. Det är ju inte Microsofts ökänt osäkra programvara vi talar om.

Men det verkar vara en konstig sida du hittat. Gå inte dit igen.

Det hände inget konstigt när jag gick dit, kanske därför att jag blockerar skiten ur annonser.

 

Jo visst, men vilken kalender är det?

Dialogen refererar till ””. Dvs inget namn. Och vilken aktivitet avses?

 

Konstig sida, kanske - kommer från en googlesökning med ”sliten spets Apple Pencil”. (Jag ville veta vilka symptomen var om man ritar med sliten spets)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, boevil säger:

Jo visst, men vilken kalender är det?

Dialogen refererar till ””. Dvs inget namn. Och vilken aktivitet avses?

 

Konstig sida, kanske - kommer från en googlesökning med ”sliten spets Apple Pencil”. (Jag ville veta vilka symptomen var om man ritar med sliten spets)

Ja Kalender i Mac är inte alldeles enkel att hantera, eller hur.

Jag letade efter prenumerationen på Riksdagens kalender men kunde inte hitta den någon annanstans än där jag tydligen placerat den, i "Hem" i iCloud. Alla kalender-händelser försvann när jag avaktiverade "Hem" under iCloud. Kunde inte hitta något annat sätt att radera kalendern som borde ha funnits i inställningar:konton.

 

Google är den överlägset värsta annonsören på nätet. Rena huliganen.

Antingen sluta använda Google och/eller blockera annonser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...