Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Elgato game capture hd 60 S


Jocke1288
 Share

Rekommendera Poster

Hej!

 

Någon som testat att koppla ps4 till Imac (27"mid 2015 5K) med elgato game capture?

Sugen på att testa men den kostar 1700:- vill gärna att det ska va värt det och funka bra. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Hej, förlåt för att jag skriver i en gammal tråd, jag försöker hitta ett svar på en liknande fråga. Någon kanske kan hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2022-04-18 11:56, finnsmith säger:

Hej, förlåt för att jag skriver i en gammal tråd, jag försöker hitta ett svar på en liknande fråga. Någon kanske kan hjälpa mig?  An dem Punkt, an dem deutsche Spekulanten Novoline Spielautomaten ohne Anmeldung https://www.slotozilla.com/de/software/novoline-de, haben sie eine anständige Entscheidung getroffen. Da dieser Produkthersteller einer der unglaublichsten auf dem Internet-Gaming-Markt ist. Es wird in zahlreichen internetbasierten Clubs angesprochen, wo es echten Spielspaß gibt. Laut dem Produktingenieur hat es mehr als 22.000 Mitarbeiter, was einem riesigen Gerät entspricht.

Kan absolut ingen berätta för mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 timmar sedan, finnsmith säger:

Kan absolut ingen berätta för mig?

Det verkar inte som om det är någon som använder Elgato Game Capture här på forumet. Eller åtminstone ingen som vet svaret på frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...