Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Filtyp för ringsignal till iPhoneX


Hertha
 Share

Rekommendera Poster

Jag har en musikfil av filtypen .m4r. Skulle vilja tillverka en ringsignal utifrån den. Hur gör jag? (försöker ladda den i GarageBand men får då bara upp enligt bifogad bild ;-))1812867735_Screenshot2021-08-25at10_08_37.thumb.png.41620a6450edf0ef3c38a45ef452c4a0.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går inte att välja 'mikrofonen' i GarageBand-appen på min iPhone XS🤔

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ska ju välja Ringsignal!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en iPhone XS med appen GarageBand installerad. Nybörjare som jag är -dessutom tyngd av mångårigt Windowsutövande- må jag vara ursäktad MEN

att åstadkomma något så enkelt (för det är det väl antagligen) som att tillverka en egen ringsignal i GarageBand-appen övergår min förmåga. HJÄLP!

Likaså, om jag kopplar min iPhone till min iMac så går det alldeles utmärkt: iPhonen 'poppar upp' i Finder...men att flytta en .m4r eller m4a från iMacen till iPhonen verkar omöjligt. HJÄLP!

PS Det hela började med att en ringsignal .m4r (eller var det en .m4a?) följde med när jag bytte upp mig från iPhone 8 till iPhone XS för ungefär två år sedan. Trots att denna ringsignal finns kvar så 'väljer' iPhonen att ringa en standardringsignal, till exempel förvalet Reflektion. HJÄLP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom TS har startat två trådar om samma sak slås de samman. Därav lite märkliga postningar.

Axelman moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...