Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Safari - slutat använda.


xyz123
 Share

Rekommendera Poster

Jag har i stort sett slutat använda Safari. Programmet fryser / stannar alltför ofta. Ibland får man svar efter 5 - 10 minuter. Jag har provat allt som jag kommit på, rensat lite över allt. Men det hjälper inte. Jag ger upp! Det är något grundläggande problem med Safari. Problemet blev eventuellt värre efter uppgraderingen till macOS 11.4 . Har inte sett detta problem i Chrome (eller Firefox). 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, xyz123 säger:

Jag har i stort sett slutat använda Safari. Programmet fryser / stannar alltför ofta. Ibland får man svar efter 5 - 10 minuter. Jag har provat allt som jag kommit på, rensat lite över allt. Men det hjälper inte. Jag ger upp! Det är något grundläggande problem med Safari. Problemet blev eventuellt värre efter uppgraderingen till macOS 11.4 . Har inte sett detta problem i Chrome (eller Firefox). 

Trist. Safari är högeligen integrerat med Mac OS, och kan inte installeras/ominstalleras separat, du får ominstallera hela Mac OS. Tidigare kunde man testa med en combo-version av senaste uppdateringen, men de finns inte längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något är trasigt i Macens system. Kan vara god idé att ominstallera macOS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...