Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Plötsligt extremt lågt ljud på min iPhone XS


Ida Linstedt
 Share

Rekommendera Poster

Ida Linstedt

Hej,

 

Jag lyssnade på Spotify och min iPhone XS låg på bordet och helt plötsligt blev ljudet knappt hörbart. Jag har gått igenom alla tips jag hittat för att ljudet ska bli bättre men inget hjälper. 
 

Jag undrar om det är 2 stycken högtalare som potentiellt behöver bytas? Eftersom det är ljud från övre och undre delen på telefonen? 
 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 


 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
2021-06-19 04:26, Ida Linstedt säger:

Hej,

 

Jag lyssnade på Spotify och min iPhone XS låg på bordet och helt plötsligt blev ljudet knappt hörbart. Jag har gått igenom alla tips jag hittat för att ljudet ska bli bättre men inget hjälper. 
 

Jag undrar om det är 2 stycken högtalare som potentiellt behöver bytas? Eftersom det är ljud från övre och undre delen på telefonen? 
 

Tack på förhand!

Samma här,men iphone har tydligen så låg volym som standard,tex hör knappt supporten,ja använder högtalaren...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en iPhone 8 där samtalsvolymen varit extremt låg. Gjort rent högtalare och provat flera inställningar jag Googlat fram som skulle hjälpa. Har Nollställt alla inställningar och även raderat allt innehåll och installerat om. Inget har hjälpt. Men när jag åter provade olika inställningar gjorde jag såhär: Inställningar ⇾ Hjälpmedel ⇾ VoiceOver ⇾ Ljud ⇾ Där stängde jag av "Välj automatiskt hötalare. Därefter fungerar volymen perfekt. Tycker kanske att det verkar otroligt att det skulle hjälpa men nu funkar mina samtal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...