Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Podcaster


Rubic
 Share

Rekommendera Poster

Efter nio månaders kommunikation med Applesupporten, löste sig allt helt plötsligt...

Mitt problem var att jag inte kunde ta ner och lyssna på podcasts på min iWatch med hjälp av appen Podcaster. 

Hur vi än vände och vred på detta, så funkade det inte. Skickade skärmdumpar och foton av prylarna vid två tillfällen.  Jag var beredd att ge upp.

Provade en tredjepartsapp, som heter Overcast, vilken funkade klockrent.

Fundering.

Får supporten inte hjälpa sin kund, genom att kliva över staketet?

Varför håller inte Apple god funk på alla sina appar?

Det verkar nu som att Podcaster ska få en fungerande funktion. Men varför först nu?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar inte bara vara appen i sig som har buggar utan också för dem som producerar innehåll via Podcasts Connect. Som jag förstått det har Apple gjort om nästan allt främst för att bygga ut möjligheter att tjäna pengar på podcasts men är enormt buggigt och långtifrån klart.

Så tålamod är den rätta medicinen medan jag som bara lyssnar sneglar på andra appar.

 

https://transistor.fm/apple-podcasts-problem/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Overcast är för övrigt en ypperligt bra podcast app, jag har använt och varit patreon i flera år

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Stab säger:

Overcast är för övrigt en ypperligt bra podcast app, jag har använt och varit patreon i flera år

Röstförstärkningen är bra. Kan ha min iPhone intill och höra tydligt det som sägs.
Sökning i appen är också mycket bättre än de andra några jag testat. Kan till exempel söka efter BBC Science och hitta "BBC The Science Hour" till exempel.

Har också de senaste avsnitten. :ThumbsUp:


Som här senaste Radio Kamrat om Lukasjenkos kommunistiska paradis. :D 

 

IMG_7202.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...