Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Önskelista: Här är alla nyheterna vi vill se i IOS 15


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Nyhetsroboten
1554226847.jpg
Det är dags att börja se fram emot årets upplaga av WWDC och IOS 15. Här är sju nyheter vi hoppas få se i nästa stora Iphone-uppdatering.

Läs hela artikeln här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Automatiska profiler som anpassar telefonen under dagen – och natten
  • Aktivera always-on på Iphone, Apple!
  • Widgets också på låsskärmen
  • Interaktiva widgets
  • Fler standard-appar
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara fler och fler funktioner... Stressande för min del, och jag har slutat modda Android bara för att det till slut snurrar i skallen av alla valmöjligheter. Jag gillar intelligenta begränsningar, således. Det enda jag skulle vilja ha är möjligheten att ställa in laddningen till förbestämda procent. För att förlänga batteriets livslängd. Jag kan lätt byta batteri på min gamla SE, men på nyare Iphone är det svårare plus att det bryter vatten- och dammtätheten.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Alix säger:

Bara fler och fler funktioner... Stressande för min del, och jag har slutat modda Android bara för att det till slut snurrar i skallen av alla valmöjligheter. Jag gillar intelligenta begränsningar, således. Det enda jag skulle vilja ha är möjligheten att ställa in laddningen till förbestämda procent. För att förlänga batteriets livslängd. Jag kan lätt byta batteri på min gamla SE, men på nyare Iphone är det svårare plus att det bryter vatten- och dammtätheten.

Samma här. Intelligenta begränsningar som dessutom känns mera Apple.

Det där "more features equals better"-mentaliteten är så Microsoft. Urrk!
De får gärna fixa snooze i Läggdags.
Gärna också swipe och Apple Nyheter på svenska.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

iPhone startup screen

 

"IOS erbjuder nu ett val mellan två versioner av programuppdateringar i appen Inställningar", står det på en sida på iOS 15-webbplatsen.  ”Du kan uppdatera till den senaste versionen av iOS 15 så snart den släpps för de senaste funktionerna och den mest kompletta uppsättningen säkerhetsuppdateringar.  Eller fortsätt på iOS 14 och få fortfarande viktiga säkerhetsuppdateringar tills du är redo att uppgradera till nästa större version. ”

 

Det är inte riktigt slutet på iOS-uppdateringar som vi känner dem, men det är en fascinerande förändring som har många konsekvenser för framtiden för iOS.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
 Share



×
×
  • Skapa nytt...