Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple Pay hos Handelsbanken!!


Peter 99
 Share

Rekommendera Poster

Hej,

Loggade in på Handelsbanken i morse och det verkar som om dom har börjat med Apple Pay!! Bättre sen än aldrig.  Vet dock inte om jag kommer att ansluta mig men det får framtiden utvisa.

 

Mvh Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handelsbanken började med Apple Pay i oktober ifjol. Länsförsäkringar kommer i höst. Många väntar på SEB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, Alix säger:

Handelsbanken började med Apple Pay i oktober ifjol. Länsförsäkringar kommer i höst. Många väntar på SEB.

Där ser man. Lite sen på det helt enkelt! Såg det i min HB app i morse trodde att det var nytt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Peter 99 säger:

Där ser man. Lite sen på det helt enkelt! Såg det i min HB app i morse trodde att det var nytt...

Better safe than sorry! Tack för ditt tips, fler kan ha missat det. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
2021-05-18 10:21, Alix säger:

Handelsbanken började med Apple Pay i oktober ifjol. Länsförsäkringar kommer i höst. Många väntar på SEB.

Nya bud angående det fetade! 😱

 

Jag såg en frågor och svar-hemsida där det stod så här:

 

”Det pågår diskussioner löpande med aktörer på marknaden, men idag kan vi inte ge besked om eller när vi ansluter oss till Apple Pay.”

 

https://www.lansforsakringar.se/alvsborg/privat/om-oss/kontakta-oss/vanliga-fragor--svar/nar-kommer-ni-att-ansluta-er-till-apple-pay/

 

Så då frågade jag via mejl, och fick det bekräftat, trots att jag hänvisade till den här artikeln:

 

”Det stämmer, vi vet tyvärr inte ännu om eller när Apple Pay lanseras hos Länsförsäkringar.”

 

Djäkligt surt om det inte kommer! 🤬

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21 minuter sedan, Alix säger:

Nya bud angående det fetade! 😱

 

Jag såg en frågor och svar-hemsida där det stod så här:

 

”Det pågår diskussioner löpande med aktörer på marknaden, men idag kan vi inte ge besked om eller när vi ansluter oss till Apple Pay.”

 

https://www.lansforsakringar.se/alvsborg/privat/om-oss/kontakta-oss/vanliga-fragor--svar/nar-kommer-ni-att-ansluta-er-till-apple-pay/

 

Så då frågade jag via mejl, och fick det bekräftat, trots att jag hänvisade till den här artikeln:

 

”Det stämmer, vi vet tyvärr inte ännu om eller när Apple Pay lanseras hos Länsförsäkringar.”

 

Djäkligt surt om det inte kommer! 🤬

Länsförsäkringar Skåne via Messenger:

 

”Vi vet att Apple Pay är mycket efterfrågat av våra kunder. Det finns för närvarande ingen ny information vi kan kommunicera. Om det blir aktuellt med Apple Pay så kommunicerar vi det i våra kanaler.”

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, Alix säger:

Länsförsäkringar Skåne via Messenger:

 

”Vi vet att Apple Pay är mycket efterfrågat av våra kunder. Det finns för närvarande ingen ny information vi kan kommunicera. Om det blir aktuellt med Apple Pay så kommunicerar vi det i våra kanaler.”

Byt till en bättre bank då, en som lyssnar på sina kunder!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

50 minuter sedan, mikaellq säger:

Byt till en bättre bank då, en som lyssnar på sina kunder!

Ja, jag funderar starkt på det.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är Nice med kontokortet på telefonen. Första gången jag kombinerade ICA’s självutcheckning, kontokort i telefonen och kvitto genom Kivra, kände jag mig lite futuristisk 😎 Bara Id/körkort i appformat som saknas.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...