Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Dataräddningsprogram för ipad


Maria1
 Share

Rekommendera Poster

Är. det någon som vet ett bra dataräddningsprogram för ipad ? Jag kommer inte åt mina bildfiler på min Ipad mini. mappen med bildfilerna  har flyttats. Jag försökte att återställa bildfilerna med recuva för Windows . Det programmet visar alla raderade filer på alla enheter och jag vet inte vad  min Ipad mini har för enhetsnammn... 

/Mvh Maria

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menas med flyttats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag klickar på appen photos så finns det inga bilder i den men ipad är nästan full ... Jag lyckades kopiera några bildfiler till ixpand innan det hände. Och icloud är fullt det också . De flesta bildfiler brukar jag radera från ixpand på min mac mini ,windows dator eller Linuxdator.  Men jag har många konvesationer och annat kul från Siri som jag vill spara. Citat och annat som hon har sagt. 

/Maria

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ledsen men jag begriper ingenting 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur vet du att det är bilder som tar plats?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Finns bilderna i icloud om du kollar via datorns webbläsare ?

 

Redigerad av polken
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

49 minuter sedan, lappen71 säger:

Hur vet du att det är bilder som tar plats?

 

Därför att det är mest såna som jag har sparat och när jag kollade i ipad storage så var det de som tog mest plats. Apparna tog inte så mycket plats.

/Maria

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, Maria1 säger:

Därför att det är mest såna som jag har sparat och när jag kollade i ipad storage så var det de som tog mest plats. Apparna tog inte så mycket plats.

/Maria

 

Om det finns bilder på din iPad så SKA du kunna se dom i appen bilder. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, lappen71 säger:

Om det finns bilder på din iPad så SKA du kunna se dom i appen bilder. 

NDet går att tolka inledningen som att de lika gärna kan vara lagrade som vanliga filer i t ex appen Filer. TS får klargöra vart de varit lagrade nånstans när de var synliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, polken säger:

Finns bilderna i icloud om kollar via datorns webbläsare ?

 

Ja en del finns i icloud  och vissa bilder finns också icloud på min andra adress och där är det bara uppladdat till 1 procent!  Jag har bara 5 GB där . Jag trodde att jag köpte mera lagringsutrymme till den adressen men det visade sej att det var till min andra adress... Jag har 200 GB på en av icloud adresserna... Jag borde fråga en av de som jobbar med icloud för nu har jag support på icloud eftersom jag har 200 GB eller eller om det bara var 100 GB ? ... Det är bara det att min Engelska är inte vad den borde bara. P.g.a. att jag lider av Anglofili så har jag alla appar och program på Engelska men support på Engelska vet jag inte om jag klarar. 

/Maria

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, Maria1 säger:

support på Engelska vet jag inte om jag klarar. 

Kontakta den svensktalande supporten då.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lider du av anglofili? Det är väl snarare att man har ett stort intresse av den engelska kulturen.

 

den här tråden känns lite suspekt…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Stab säger:

Hur lider du av anglofili? Det är väl snarare att man har ett stort intresse av den engelska kulturen.

 

den här tråden känns lite suspekt…

Jag tolkade det som "lider".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, polken säger:

NDet går att tolka inledningen som att de lika gärna kan vara lagrade som vanliga filer i t ex appen Filer. TS får klargöra vart de varit lagrade nånstans när de var synliga.

Erfarenhet från 99mac så går det inte att hjälpa TS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, lappen71 säger:

Om det finns bilder på din iPad så SKA du kunna se dom i appen bilder. 

Det är just det jag inte kan för det blev fel... När jag skulle kopiera bilder med ixpand innan det började bli problem så sparades vissa filer som 0-filer ... Det var nog därför filerna blev flyttade ...  Jag ska försöka kolla  om jag kan se filerna med programmet recuva i Windows. Jag surfar inte på den datorn för då får jag bara virus och annat elände. :-(

/Maria

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 timmar sedan, Maria1 säger:

Det är just det jag inte kan för det blev fel... När jag skulle kopiera bilder med ixpand innan det började bli problem så sparades vissa filer som 0-filer ... Det var nog därför filerna blev flyttade ...  Jag ska försöka kolla  om jag kan se filerna med programmet recuva i Windows. Jag surfar inte på den datorn för då får jag bara virus och annat elände. ?

/Maria

 

Suck....här är ett typ exempel på när man använder program som man inte ska använda för att hantera bilder.

Man ska använda dom som är avsedda för det såsom Bilder eller Bildinsamling

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använde mappen  photos för att hantera bilder i pad mini  men nu blev det fel för ipad mini är full... Jag kommer inte åt appen photos på Ipad  mini. Är det någon som vet ett bra dataräddningsprogram för att rädda bilder  från ipad ? Jag sökte på dataräddningsprogram för att kunna rädda bildfiler till min Windows dator till ipad mini  eftersom jag är mest van vid windows program men jag hittade inget bra program . Är det någon som vet ett bra program till Mac som  kan rädda bilder från ipad mini ?

/Maria

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

51 minuter sedan, Maria1 säger:

Jag kommer inte åt appen photos på Ipad  mini

Väldigt dålig felbeskrivning. Vad betyder "kommer inte åt" Är den för långt bort på skärmen så du inte når? Är appen borttagen? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

52 minuter sedan, Maria1 säger:

Är det någon som vet ett bra program till Mac som  kan rädda bilder från ipad mini ?

Rädda var? Om bilderna inte ligger i appen Bilder var ligger dom någonstans då? Hur ska ett räddningsprogram veta var dina bilder ligger? Det här handlar om handhavande att du själv måste klura ut var din bilder tagit vägen. Du säger att dom flyttats men vart har dom flyttats? Det är väldigt många frågetecken som dyker upp och du svarar aldrig på motfrågorna utan bara ställer nya och upprepar gamla.

Nu kanske du förstår varför du blev avstängd från 99mac

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej  det är den inte . Jag vill ha ett tips på ett bra dataräddningsprogram för ipad . Om du inte vet något bra program skriv inget då!. Appen är inte borttagen men den har flyttats så jag kommer inte åt bildfilerna på vanligt sett . 

/Maria

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Maria1 säger:

Appen är inte borttagen men den har flyttats så jag kommer inte åt bildfilerna på vanligt sett 

Det är är inte logiskt för fem öre. Flyttats VAR? Vart har appen flyttas någonstans?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, lappen71 säger:

Rädda var? Om bilderna inte ligger i appen Bilder var ligger dom någonstans då? Hur ska ett räddningsprogram veta var dina bilder ligger? Det här handlar om handhavande att du själv måste klura ut var din bilder tagit vägen. Du säger att dom flyttats men vart har dom flyttats? Det är väldigt många frågetecken som dyker upp och du svarar aldrig på motfrågorna utan bara ställer nya och upprepar gamla.

Nu kanske du förstår varför du blev avstängd från 99mac

Jag vet inte vart de har flyttats det är därför jag vill ha tips på ett bra dataräddningsprogram för ipad. 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Maria1 säger:

Jag vet inte vart de har flyttats det är därför jag vill ha tips på ett bra dataräddningsprogram för ipad. 

/Maria

Jag tror du kan glömma dina bilder helt enkelt. Antingen så är det här ett skämt från din sida eller så är du bara extremt dålig på att förklara vad som har hänt.

 

Det du säger verkar ologiskt och för otroligt för att kunna hända

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, lappen71 säger:

Det är är inte logiskt för fem öre. Flyttats VAR? Vart har appen flyttas någonstans?

 

Det är det jag inte vet men dataräddningsprogram är gjorda för attletea reda på filtyper och annat men jag hittar tyvärr inte något bra dataräddningsprogram för ipad  . 

/Maria

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share




×
×
  • Skapa nytt...