Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bokmärken - favoriter


Hertha
 Share

Rekommendera Poster

Före den senaste BigFur-uppdateringen kunde jag se långt fler än de två rader Favoriter jag får upp nu vid start.

Jag försöker hitta en kontroll där jag kan öka på antalet Favoriter men hittar ingen....HJÄLP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

57 minuter sedan, Hertha säger:

Före den senaste BigFur-uppdateringen kunde jag se långt fler än de två rader Favoriter jag får upp nu vid start.

Jag försöker hitta en kontroll där jag kan öka på antalet Favoriter men hittar ingen....HJÄLP

Vilka favoriter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bokmärkesfavoriterna...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Hertha säger:

Bokmärkesfavoriterna...

 

Dom finns på två ställen och inget av dom finns det någon begränsning hur många man kan ha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du syftar på favoriter i Safari, så finns det en funktion för att kunna visa två rader eller fler rader. För muspekaren ovanför raderna av favoriter åt höger till, då kommer en text: ”Visa mer”, klicka på den och det blir fler än två rader.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, RonnieL säger:

Om du syftar på favoriter i Safari, så finns det en funktion för att kunna visa två rader eller fler rader. För muspekaren ovanför raderna av favoriter åt höger till, då kommer en text: ”Visa mer”, klicka på den och det blir fler än två rader.

Om jag gör så (för muspekaren över och klickar på symbolen >>) får jag en lista över de favoriter som inte får plats i bredd på en rad, men inte två eller fler rader.

En inställningsfråga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...