Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Var hittar jag en billig USB-Hub?


agge
 Share

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

Finns det någon hub som ger mer än ett USB-C uttag och inte koster en förmögenhet.

Varför är de så dyra, kan man förvänta sig att de sjunker pris inom en snar framtid?

Redigerad av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Vad anser du vara en förmögenhet? 
Och allt du vill ha ut av den är USB-C till mer än 2 USB-C?

Redigerad av maqs
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

amazon.se har en uppsjö med billiga usb-c hubar.
Ett exempel:
https://www.amazon.se/USB-C-Adapter-Transmission-Multi-Function-Converter/dp/B08GP8QPKS/ref=sr_1_25?crid=3A3U2NY5X9ZCZ&dchild=1&keywords=usb-c+hub&qid=1619862804&sprefix=usb-c%2Caps%2C168&sr=8-25

 

Språköversättningsmotorn de använder är tyvärr inte den bästa och kan ge lite "kul" resultat ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, polken säger:

amazon.se har en uppsjö med billiga usb-c hubar.
Ett exempel:
https://www.amazon.se/USB-C-Adapter-Transmission-Multi-Function-Converter/dp/B08GP8QPKS/ref=sr_1_25?crid=3A3U2NY5X9ZCZ&dchild=1&keywords=usb-c+hub&qid=1619862804&sprefix=usb-c%2Caps%2C168&sr=8-25

 

Språköversättningsmotorn de använder är tyvärr inte den bästa och kan ge lite "kul" resultat ibland.

Jag har vissa dubier att handla från Amazon, särskilt som säljaren är från Kina och har (riktigt) låga betyg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, Telly82 säger:

Jag har vissa dubier att handla från Amazon, särskilt som säljaren är från Kina och har (riktigt) låga betyg.

Jag har bara goda erfarenheter och handlar en hel del därifrån. Det är oftare de som är missnöjda som lämnar betyg. De som är nöjda tenderar att inte göra det lika ofta. Så här missar du kanske tusentals med nöjda kunder men förlitar dig på bara en dålig recension. Synd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23 minuter sedan, polken säger:

Jag har bara goda erfarenheter

Jag förmodar att du inte varit anställd där? ;) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...