Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tim Cook säger sig vara nöjd med hur Apple TV Plus utvecklats


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Nyhetsroboten
689451316.jpg
Apples filmer och tv-serier har nominerats till 352 utmärkelser och vunnit 98 priser, men hur många som betalar för tjänsten får vi inte veta.4CIRZjX0DWE

Läs hela artikeln här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, ronny säger:

Han kan väl inte säga annat!

Nej, på eventet sade han att han älskade Ted Lasso och kunde inte bärga sig till nästa säsong. Det lät lite inövat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, Alix säger:

Nej, på eventet sade han att han älskade Ted Lasso och kunde inte bärga sig till nästa säsong. Det lät lite inövat.

Vad är INTE inövat...? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, Axelman säger:

Vad är INTE inövat...? ;)

Inte undra på att eventen hittas på samma ställe i Apple TV som all annan spelfilm. :P 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte ens Steve Balmer erkände att Windows Vista var ett fiasko

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag letar med ljus & lykta efter det sevärda på ?tv+ och hittar en del bra, allt från godkänt till utmärkt. Det som verkar vara kass skippar jag såklart.

 

Thriller, action, natur, mystik, fantasy, sci-fi...

 

Sedan finns ju hur mycket som helst att köpa eller hyra. Jag har inga problem med att hitta något när jag känner för att koppla av.

 

Nu på ?tv+ Calls. Knepig, udda, bara text och ljud. Älskar det! Kittlar min nyfikenhet, vill titta färdigt som redan sett två avsnitt. :) 

 

C1CFEA9A-A4D8-47CB-98F2-85A64F5918D6.jpeg

Redigerad av mikaellq
  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk verkar tro att Apple, som har anställt några av världens främsta tänkare på sina områden, är dumma i huvudet. Är det inte självklart att de var medvetna om sitt beslut att bygga upp Apple TV+ på det sätt de gjort? De visste givetvis att tjänsten skulle kännas tom till en början och få kassa recensioner. Men det är ju just en början till något större. Deras affärsplan för tjänsten är förmodligen något helt annat än vad folk tänker att den ska vara. Till slut kommer de att ha så många prisade serier och filmer att folk kommer vara tvungna att ansluta.

  • Rösta upp 1
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, pajj säger:

Folk verkar tro att Apple, som har anställt några av världens främsta tänkare på sina områden, är dumma i huvudet. Är det inte självklart att de var medvetna om sitt beslut att bygga upp Apple TV+ på det sätt de gjort? De visste givetvis att tjänsten skulle kännas tom till en början och få kassa recensioner. Men det är ju just en början till något större. Deras affärsplan för tjänsten är förmodligen något helt annat än vad folk tänker att den ska vara. Till slut kommer de att ha så många prisade serier och filmer att folk kommer vara tvungna att ansluta.

Jag antar att Apple vad lika förberdda på minst ett år med pandemi som exempelvis Netflix, som, till skillnad från Apple, verkade ha en del på lager som kunde släppas. Jag skulle tro att Apples plan för TV+ från hösten 2019 innehöll mer innehåll våren 2021 än vad som idag finns tillgängligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...