Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vilken 11” iPad?


Nightcap
 Share

Vilken 11” iPad?  

1 medlem har röstat

  1. 1. Vilken 11” iPad?

    • iPad Air 2020 (256GB) för 8600 kr
      0
    • iPad Pro 2020 (128GB) för 7800 kr
      1
    • iPad Pro 2021 (128GB) för 9500 kr
      0


Rekommendera Poster

Använder min iPad 6 från 2018 dagligen som min enda egentliga ”dator”, men den har börjat kännas lite seg (särskilt efter att jag skaffade en iPhone 12 Pro) och har börjat tröttna på att webbsidor laddar om nästan varje gång jag byter tab samt att batteriet inte är toppenbra länge. Så har börjat fundera på en ny. ?
 

Surfar mestadels på nätet och tittar på Youtube, men vill även kunna redigera bilder och video ibland (denna upplevelse har dock varit sådär hittills på min nuvarande iPad, men kanske blir den bättre på nästa vilket ev. öppnar upp för nya användningsområden), även mail och Google spreadsheets går varma. En del saker har jag dock märkt inte är lika bra på en padda, och funderar därför även att komplettera med en Mac Mini i framtiden. Gillar 11” formfaktorn, vill ha mist 128 GB och köper helst nytt. 
 

Tänker att mitt val står mellan iPad Air 2020 (256GB) för 8600 kr, iPad Pro 2020 (128GB) för 7800 kr eller iPad Pro 2021 (128GB) för 9500 kr. ?
 

Vilken skulle ni välja? ?

Redigerad av Nightcap
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... då räcker definitivt en Air

de som kör Pro är de som arbetar med bilder och illustrationer i sitt

arbete

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välj en pro 2021 så blir du inte besviken. Den går ur tiden senare än de två andra. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...