Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Behålla Mail


Silverfox
 Share

Rekommendera Poster

Mina Mail i papperskorgen försvinner på en vecka och vill ändra det så jag kollade hur jag ska göra. Då hittar jag på Mac support ett flödesschema som inte stämmer på min telefon, eller är det jag som inte fattar. 
Kan ni följa detta för att ändra tiden på hur länge Mail ska sparas? Jag hittar inte Avancerat.  
Version 14.4.2  

EF313CAC-E2D8-4170-BF69-C25CA108EB52.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stereotypen

På min XS Max med senaste iOS:

*Inställningar

*E-post

*Konton

*(Klicka på kontot det gäller)

*(Klicka på kontot)

*Avancerat

*Ta Bort

 

Här finns längre intervaller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att du måste göra det på datorn.

 

1156358191_Skrmavbild2021-04-05kl_10_13_30.thumb.png.432c06aae240ed1b6019750f5caadc13.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

39 minuter sedan, Stereotypen säger:

På min XS Max med senaste iOS:

*Inställningar

*E-post

*Konton

*(Klicka på kontot det gäller)

*(Klicka på kontot)

*Avancerat

*Ta Bort

 

Här finns längre intervaller

Det konstiga hos mig är då jag klickar på Klicka på kontot så kommer jag till mitt Apple-id och där finns inget Avancerat. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Silverfox säger:

Det konstiga hos mig är då jag klickar på Klicka på kontot så kommer jag till mitt Apple-id och där finns inget Avancerat. 

När du kommit till iCloud, scrolla längst ner på den sidan. Där finns Mail, tryck där och tryck sen på Avancerat längst ner på nästa sida. Där kan du välja att spara raderade mejl längre tid eller att i stället flytta dem till Arkiv, där de aldrig raderas. 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, Mattis.se säger:

När du kommit till iCloud, scrolla längst ner på den sidan. Där finns Mail, tryck där och tryck sen på Avancerat längst ner på nästa sida. Där kan du välja att spara raderade mejl längre tid eller att i stället flytta dem till Arkiv, där de aldrig raderas. 

Perfekt. Där satt den. Där nere har jag aldrig varit i detta syfte.  
Najs.  Tack så mycket.  

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...