Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Byta en pc mot en Mac

MagnusA

Rekommendera Poster

MagnusA

Hej

Är det någon som har en Apple som inte behöver vara den senaste som vill byta den mot en stationär eller bärbar pc som går bra? Program Windows 10. Apple kan vara stationär eller bärbar.

Jag bor i Stockholm. Hör då av dig.

• Haha 1
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Axelman
20 timmar sedan, MagnusA säger:

Hej

Är det någon som har en Apple som inte behöver vara den senaste som vill byta den mot en stationär eller bärbar pc som går bra? Program Windows 10. Apple kan vara stationär eller bärbar.

Det du tänker är nästan hopplöst. Sälj dina prylar först och leta upp en Mac sen.

• Gilla 2
Länk till inlägg
22 timmar sedan, MagnusA säger:

.....vill byta den mot en stationär eller bärbar pc som går bra? Program Windows 10. Apple kan vara stationär eller bärbar.

I höstas hade du en liknande tråd. Du svarade inte på inläggen. Ett nytt försök verkar inte seriöst.

Få forumdeltagare går just nu omkring och längtar efter pc. Vill man köra windows så går det bra i en intel-mac. Vad kan du erbjuda som kan väcka intresset?

Sven

Länk till inlägg
iMarc
2021-02-27 14:16, MagnusA säger:

Hej

Det är nog bra om du beskriver mer vad du har, specifikationer och annat, då kan det eventuellt bli intressant. 

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...