Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Skärm för MacBook Pro - tips


Trojoan
 Share

Rekommendera Poster

Hej, jag köpte för ett tag sedan en extern skärm till min MacBook Pro 2018. En dell p2720d, för att vara exakt. Den hade dock ett märkligt fel, att skärmen random stängde av sig efter ca 30min, vilket kräver en omstart av skärmen. Dell’s support var väldigt behjälplig och jag fick snabbt återlämna den, trots att de officiellt inte stödjer Mac.

 

Dock har jag en annan skärm från Dell som fungerar toppen och som även kunde vara inkopplad samtidigt som den nya (utan att stänga av sig) när den nya gjorde det.

 

Nu är min fråga alltså om det är någon som skaffat en skärm nyligen och som kan rekommendera en modell som fungerat bra med Mac? (Jag vet att det finns några få modeller med officiell support för Mac från LG, men jag menar mer prispressade skärmar.)

 

Tacksam för delad erfarenhet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en Lenova L27i-28 för två laxar. Ny, sen i somras. Bra till allt, men jag är ingen gamer så det vet jag inte. Men allt annat. Film, surf, bilder etc. perfekt och utan några egenheter. 

 

MBP 15 tummare. 16 gig minne. Intel Iris Pro 1536 MB. Två år gammal men modellen är äldre för att undvika C och  Touch.  Dock inte innankråmet. 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...