Mons Postad 31 januari, 2021 Share Postad 31 januari, 2021 Jag har en god vän som köpt en ny iPhone SE. När han försöker prenumerera på TV+ så verkar det som om han tar sig igenom hela processen, men det vill inte funka. När han startar TV+ är han inloggad men kan inte kolla på något utan att det står "prova gratis ett år" Han har ju redan aktiverat gratisåret. Jag lät honom öppna sitt kreditkort för utlandsköp och vi körde hela proceduren igen men det vill sig inte. Har någon en lösning? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pocahontas Postad 31 januari, 2021 Share Postad 31 januari, 2021 (redigerade) Det är ju gratis ett år +detta Redigerad 31 januari, 2021 av Pocahontas Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Axelman Postad 31 januari, 2021 Share Postad 31 januari, 2021 Redigerade rubriken så den blev begriplig Axelman moderator Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mons Postad 31 januari, 2021 Författare Share Postad 31 januari, 2021 (redigerade) 4 timmar sedan, Pocahontas säger: Det är ju gratis ett år +detta Jo det är gratis. Men du måste beställa ett abonnemang och aktivera det med ditt AppleID och välja betalmetod. Sen står det att man debiteras 0 kr Jag har dragit igång det på min Xs och det funkar fint. Vi gör likadan på hans SE och det ser bra ut under hela aktiveringsproceduren. Men när han ska titta på något så erbjuds han ett gratisår och hans uppgifter får fyllas i igen Redigerad 31 januari, 2021 av Mons Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster