Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nu kan du installera Watch OS 7.3 på din Apple Watch


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Varför ska det ta en sån jääääääkla tid att installera en WatchOS uppdatering och varför ska det behövas 2.5GB ledigt när filen man laddar hem bara är på 191MB?

Blir tvingad att mer eller mindre radera varenda App på klockan inför varje uppdatering för att sen återinstallera efter uppdateringen.

 

Gnäll gnäll gnäll :)

 

  • Ledsen 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

56 minuter sedan, SirKnasen säger:

Varför ska det ta en sån jääääääkla tid att installera en WatchOS uppdatering och varför ska det behövas 2.5GB ledigt när filen man laddar hem bara är på 191MB?

Blir tvingad att mer eller mindre radera varenda App på klockan inför varje uppdatering för att sen återinstallera efter uppdateringen.

 

Gnäll gnäll gnäll :)

 

Verkar ju konstigt. Några appar måste ju gå att ha installerat OCH kunna uppdatera systemet. Kanske det ligger något mer där och skräpar? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
1 timme sedan, SirKnasen säger:

Gnäll gnäll gnäll :)

Kolla Settings > Usage. Vad är summan av Available och Used?

 

Av nån anledning är bara 4,1 GB av min klockas 8 GB tillgängliga. Resten är väl systemvolymen och annat skräp. Det brukar behövas en reset för att installera varje ny version för mig.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Både jag och min flickvän har gamla Serie 3.

De har bara 4,1 GB kapacitet och vi har knappt något alls installerat men det är såklart inga som helst problem att fylla upp så man har mindre än 2,5GB ledigt. 

Man ligger på gränsen även med en helt återställd klocka.

De här gamla klockorna är väl knappt gjorda för nya WatchOS 7 inser man

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...