Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nu kan du ladda ner skarp version av IOS 14.4


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Redan? Yippeeee!!! :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

37 minuter sedan, Alix säger:

”Förbereder uppdatering” tar en jäkla tid!

Var klart för mig redan för en halvtimma sedan. En 100 Mb/s-lina gör mycket.

 

IMG_6322.png

Redigerad av mikaellq
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

27 minuter sedan, mikaellq säger:

Var klart för mig redan för en halvtimma sedan. En 100 Mb/s-lina gör mycket.

 

IMG_6322.png

Nedladdningen gick snabbt. Jag har 100/100 (drygt). Det var något annat som tog tid. Men nu är det klart.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 timmar sedan, Alix säger:

Och jag som precis har fått i gång optimerad laddning över natten... Tja, bara att ta nya tag! :) 

Optimerad laddning finns kvar! :galetglad:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2021-01-26 19:38, mikaellq säger:

Redan? Yippeeee!!! :galetglad:

Jepp

detta är nytt 

 

0B1AB1BA-289E-4C19-8613-C75981B07CB4.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, ronny säger:

Jepp

detta är nytt 

 

0B1AB1BA-289E-4C19-8613-C75981B07CB4.jpeg

Har du köpt dig ett par nya hörlurar? :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Noterar att det tar längre tid att ladda telefonen efter uppdatering av 14.4, samt att under laddningen är telefonen lite varmare än tidigare. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, mikaellq säger:

Har du köpt dig ett par nya hörlurar? :) 

Det är samma gamla som jag nu haft i 3 års tid

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2021-01-26 19:43, Alix säger:

Och jag som precis har fått i gång optimerad laddning över natten... Tja, bara att ta nya tag! :) 

2021-01-27 10:44, Alix säger:

Optimerad laddning finns kvar! :galetglad:

Nej, det är borta. :( Varför kan man inte manuellt få ställa in optimerad batteriladdning? Apples egen funktion suger uppenbarligen. AI, my ass... :ThumbsDown: 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Alix säger:

Nej, det är borta. :( Varför kan man inte manuellt få ställa in optimerad batteriladdning? Apples egen funktion suger uppenbarligen. AI, my ass... :ThumbsDown: 

 

Mitt funkar inte heller i nuet men erkänner glatt att jag inte vet allt, att kanske batteriskyddet handlar om mer än att stanna vid 80% och ladda fullt först i sista minuten. Jag bekymrar mig inte om det, alls. ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, mikaellq säger:

Mitt funkar inte heller i nuet men erkänner glatt att jag inte vet allt, att kanske batteriskyddet handlar om mer än att stanna vid 80% och ladda fullt först i sista minuten. Jag bekymrar mig inte om det, alls. ?

Ja, det är ständig överladdning man vill undvika. Jag stoppar i laddkabeln över natten som så många andra. Efter ett par veckor kickar Apples laddningsskydd i gång. Men upphör med nästa uppdatering eller om man skulle behaga/behöva ladda mobilen utanför nattetid. Det sistnämnda kan jag väl köpa, men att funktionen upphör spontant på grund av uppdatering köper jag inte. Nu kan jag i och för sig enkelt byta batteri själv (och har gjort det) men med senare modeller med deras vätske- och dammskydd är det inte lika skoj. Det blir förstört. Men jag antar att Apple hellre ser man att man köper en ny mobil i stället för att byta batteri... ;) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

53 minuter sedan, Alix säger:

Ja, det är ständig överladdning man vill undvika. Jag stoppar i laddkabeln över natten som så många andra. Efter ett par veckor kickar Apples laddningsskydd i gång. Men upphör med nästa uppdatering eller om man skulle behaga/behöva ladda mobilen utanför nattetid. Det sistnämnda kan jag väl köpa, men att funktionen upphör spontant på grund av uppdatering köper jag inte. Nu kan jag i och för sig enkelt byta batteri själv (och har gjort det) men med senare modeller med deras vätske- och dammskydd är det inte lika skoj. Det blir förstört. Men jag antar att Apple hellre ser man att man köper en ny mobil i stället för att byta batteri... ;) 

Japp. Konsumtionen är viktig att upprätthålla ty vi alla måste kunna ställa mat på bordet!
När jag känner för det så blir det en tur upp till stan, till Elgiganten, för en ny iPhone.

Har inte bestämt mig än för vilken modell, 11, XR eller SE för att snåla. ?

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...