Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Därför kan 2021 bli året Macen får allt vi frågat efter


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Nyhetsroboten
983926900.jpg
Apples Mac-datorer går en ljus framtid till mötes om vi ska tro de senaste ryktena. Faktum är att år 2021 kan Macen få precis de uppdateringar vi har frågat efter i flera år.Dx1u6PJl2JI

Läs hela artikeln här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjlighet att själv byta RAM och hårddisk är mina topp två önskningar. Vilket kommer förmodligen att snart vara helt bortbyggt. Engångsmacar blir framtiden. Kör tills det brakar och köp ny.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 timmar sedan, Axelman säger:

Möjlighet att själv byta RAM och hårddisk är mina topp två önskningar. Vilket kommer förmodligen att snart vara helt bortbyggt. Engångsmacar blir framtiden. Kör tills det brakar och köp ny.

Med det tänket finns ingen anledning alls att köpa en sådan ”engångsmac” av olika anledningar om det skulle bli så utan snarare en bojkott. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

17 timmar sedan, Axelman säger:

Möjlighet att själv byta RAM och hårddisk är mina topp två önskningar. Vilket kommer förmodligen att snart vara helt bortbyggt. Engångsmacar blir framtiden. Kör tills det brakar och köp ny.

Den valmöjligheter har försvunnit med M1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag för min del kommer aldrig att pillra mer med innanmätet i min Mac.
Fullständigt totalt onödigt.

Mer RAM än 8-16 GB behövs inte och med optimerad lagring behövs inte mer än de 128-256 GB som kommer med datorn.

Som med min nästa iPhone. 64 GB kommer det att bli och inte en byte mer. :nerd:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...