Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan inte parkoppla


Hoppetjoppe
 Share

Rekommendera Poster

Har inte haft igång min klocka på något halvår och nu när den skulle fram så kan jag inte parkoppla den med telefonen. När jag försöker så kommer det fram i telefonen att klockan måste uppdateras för att fortsätta, men ingen uppdatering hittas så där kommer jag inte vidare. Vad kan jag försöka med? 
Har resettat klockan (series 3)

Har senaste uppdateringen på iPhone xr. 
hjälp sökes för just nu är klockan helt oanvändbar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så vad exakt händer när du trycker på uppdatera?

När jag stött på det där så har jag bara tryckt på uppdatera och sen väntat... länge.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en stund när den letat efter uppdatering, så står det bara att programvaran inte behöver uppdateras. Så sitter helt fast. Den behöver uppdateras, men det finns ingen uppdatering

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr ingen hjälp heller. Har provat att fabriksåterställa klockan, men fortfarande ingen uppdatering som hittas. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hände både med min (4) och med min sambos klocka (3) i en tidigare uppdatering. Vi tog bort klockan (raderade) från telefonen och kopplade ihop de igen. Succé, allt funkade igen. Om inte så har jag inget svar på annan lösning. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä det borde ju vara så enkelt. Men har försökt göra exakt det typ 10ggr med samma resultat. Så det är nog bara se sig besegrad. Skiten måste gått sönder. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...