Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Grå ruta över del av signatur


maqs
 Share

Go to solution Solved by maqs,

Rekommendera Poster

Hejsan.

 

Jag har en kompis som har problem med sin mailsignatur. Problemet har uppstått idag, det har alltså inte varit så tidigare. Han använder Gmail i Safari och har en bild som mail-signatur. Idag har det börjat dyka upp en grå ruta över en del av hans signatur. Men bara på hans dator. Hos mottagaren är den inte där. Den är inte heller där när jag loggar in och kollar hans mail på min dator. Han har även provat i Chrome på sin dator och där är den förbenade gråa rutan också. Men som sagt bara på hans dator. Så det verkar inte vara kopplat till varken webbläsare eller Gmail.

 

Vi har även testat att maila från en kollega till honom som har likadan signatur och där är ingen grå ruta när min kompis tar emot den. 

 

Någon som har en idé om vad detta kan bero på?

 

MacBook Pro 2017

macOS Sierra 10.12.6

Safari 12.1.12

signaturgrey.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns tveksamt då det aldrig har varit ett problem tidigare. Har haft samma signatur lääääänge och det är först idag som problemet har uppstått. Eller problem och problem, det drabbar ju ingen annan, men det är så klart lite irriterande. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Solution

Löste sig av sig själv efter några dagar. Vet inte vad som strulade. Tack för visat intresse. ?

  • Rösta upp 1
  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...