Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ta bort mail


LEJ
 Share

Rekommendera Poster

Hur ta bort gamla mail? Jag söker på avsändare, t ex DN.se. Om jag får upp säg 500 olika mail så markerar jag all dessa. Därefter gör jag radera. Jag får aldrig bort dessa 500 utan bara 10-20%. Sedan får jag göra om detta ett antal gånger innan allt är raderat.

Vill jag göra motsvarande på min iphone måste jag bocka av varje enskilt meddelande vilket tar timmar.

Vad är det jag har missat?

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde funka, tycker jag.

 

Vilket e-postprogram? På Mac? iPad?

 

Vilken e-postleverantör?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I Mail väljet du Redigera, och där "Markera allt" så tar du bort alla på en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för era synpunkter.

När jag fått fram alla mail gör jag som du säger, trycker på Markera allt och sedan radera!

Jag kör Mail (Google) på en Mac Book Air Mac OS Mojave v 10.14.6.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saippuakauppias

Ursäkta att jag hoppar på här, men LEJ:s problem löste sig.

 

Jag använder Mail på min iPhone XR och iPad Pro. E-postleverantören är Elisa (imap). Plötsligt (för 2–3 veckor sedan) kan jag inte radera vissa mail, de försvinner inte från inkorgen. Andra mail kan jag radera på vanligt sätt, som alltid förut. När jag kollar min inkorg via webmailen ser inkorgen ut som jag vill ha den, dvs. de raderade mailen är borta. Men i telefonens och paddans inkorg är de kvar.

 

Är det någon annan som råkat ut för samma sak?

Redigerad av Saippuakauppias
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saippuakauppias
1 timme sedan, LEJ säger:

Bra att det löste sig för dig men tyvärr inte för mig!

 

Jag trodde det skulle lösa sig för dig. Därför stack jag in mitt problem. Ursäkta, hoppas du reder ut ditt problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...