Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Installera Swish på ny Iphone 12 mini


sigge1983
 Share

Rekommendera Poster

Tja!

 

Nån mer än jag som har problem att aktivera swish när ni bytt telefon? 

 

Har fan testat allt men får det inte att funka, det händer liksom inget när man skrivit in numret när man ska aktivera. 

 

Mvh 

Redigerad av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bättrat på din rubrik,.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Försökte ändra rubriken men fattade inte hur man skulle göra. 

 

Har försökt med allt vad gäller aktivera swish, men när man slagit in numret och ska aktivera så startar inte bank id. Har nytt bank id som funkar, har raderat båda apparna flera gånger men utan resultat. Får väl ringa banken på måndag och se om dom har nån lösning helt enkelt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, sigge1983 säger:

 

...Har försökt med allt vad gäller aktivera swish, men när man slagit in numret och ska aktivera så startar inte bank id....

Vilken bank? det finns steg-för-steg anvisningar för olika banker.  T ex Handelsbanken https://www.handelsbanken.se/sv/privat/digitala-tjanster/ny-mobil

du kanske måste starta bank-id manuellt vid något steg i processen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har handelsbanken och har gjort precis så som det står, men som sagt när man slagit in numret så vill inte bank id starta varken automatiskt eller manuellt. Förbannat konstigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18 minuter sedan, sigge1983 säger:

Har handelsbanken och har gjort precis så som det står, men som sagt när man slagit in numret så vill inte bank id starta varken automatiskt eller manuellt. Förbannat konstigt

Menar du på fullaste allvar att du inte kan starta Bank-ID manuellt? Tror jag verkligen inte på.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo klart jag kan starta manuellt, men det står bara klar att användas när man öppnar bank id. och bank id funkar att logga in med på alla andra appar o sidor man behöver det på men inte på swish!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, sigge1983 säger:

Jo klart jag kan starta manuellt, men det står bara klar att användas när man öppnar bank id. och bank id funkar att logga in med på alla andra appar o sidor man behöver det på men inte på swish!

Det var inte det du skrev därav min reaktion :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, sigge1983 säger:

Har handelsbanken och har gjort precis så som det står....

Ring bankens support! Behöver inte vänta till måndag.

Ha telefonladdaren inkopplad. Kolla att du har bra internetförbindelse. Starta om telefonen. Ring sedan!

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, sefr säger:

Ring bankens support! Behöver inte vänta till måndag.

Ha telefonladdaren inkopplad. Kolla att du har bra internetförbindelse. Starta om telefonen. Ring sedan!

Lycka till!

Japp! gjorde det nyss utan någon vidare framgång dock. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar sedan, sigge1983 säger:

Japp! gjorde det nyss utan någon vidare framgång dock. 

Om inte dom kan hjälpa så lär inte vi kunna göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

49 minuter sedan, lappen71 säger:

Om inte dom kan hjälpa så lär inte vi kunna göra det.

Det har du fan rätt i, men nu ställde jag ju frågan här på forumet innan jag kontaktade banken! Hajjaru? 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 minuter sedan, sigge1983 säger:

Det har du fan rätt i, men nu ställde jag ju frågan här på forumet innan jag kontaktade banken! Hajjaru? 

Nej kan du förklara en gång till är du snäll ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...