Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Får ingen SMS signal på vissa kontakter


Forsby
 Share

Rekommendera Poster

Får ingen SMS signal på vissa kontakter, vet ej när det började riktigt men kan tänka mig att det var vid uppdateringen till iOS14. Är det någon som har en bra lösning på detta. Googlar jag på problemet så ser jag att fler råkat ut för dettta, hittar däremot ingen lösning. Har en iphone X

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Axelman changed the title to Får ingen SMS signal på vissa kontakter

Rubriken altså, RUBRIKEN! Justerad från knäpp till begriplig.

Axelman moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla din meddelandelista om du har en liten måne bredvid personens namn/meddelandet.

Om, swipa vänster så "klockan" och papperskorgen kommer fram. Klicka på klockan för att avaktivera "Stör ej" för denna kontakt.

Redigerad av SirKnasen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har till och från samma problem sedan länge. I alla fall sedan iOS 13 introducerades. Jag ar startat om samt gjort hård omstart och det gjorde saken bättre. Men fortfarande händer det att jag inte får en notis. Och jag har ingen måne och har heller aldrig haft. Dock var två vänner hemma på middag och vi kom att prata om detta. De hade samma problem och de båda hade månen. vid dessa kontakter, så det är värt att kolla. 

Redigerad av Primus
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipsen. Har ingen ingen måne och har startat om med hård omstart och inget hjälper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...