Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Jabra Evolve2 65 strul


Mr Walker
 Share

Rekommendera Poster

Hej, jag sitter här med ett nyinskaffat Jabra headset, Jabra Evolve2 65. Ett bluetooth headset i den lite dyrare prisklassen (över 1500 kr). Men, då ska väl inte programvaran som man kan ladda ned upplevas som amatörmässig och ofärdig? Nog för att de säkert framför allt riktar sig till PC/Windows sidan men jag tycker ändå Mac-versionen ska fungera. Firmware uppgraderingen startar ett installationsprogram varje gång jag försöker uppdatera Firmware trots att det redan är installerat. Sen klagar programmet på att Firmware versionen det själv laddar ned inte passar mina lurar.  

 

En sak till som inte framgick var att USB-uttaget bara är för laddning / uppdatering. De går inte att använda som ett USB-headset. Det kunde ju varit smutt att få bättre ljudkvalité genom att ansluta sladden när man sitter vid datorn. Ljudet känns okej men med lite mysko osynk medhörning från mikrofonen..

 

Ångrar lite smått att jag köpte dessa. Hoppas de fungerar bättre med jobbdatorn. Annars får de åka tillbaka till affären. 

IMG_0765.jpeg

Redigerad av Mr Walker
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..och lite som vanligt så gnäller jag lite för tidigt.. Mac programvaran är inte vad den borde vara men det verkar som iPhone appen fixar uppdateringen och att den nya uppdateringen ska möjliggöra USB-ljud anslutning. Ska bli spännande att se. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, Mr Walker säger:

..och lite som vanligt så gnäller jag lite för tidigt.. Mac programvaran är inte vad den borde vara men det verkar som iPhone appen fixar uppdateringen och att den nya uppdateringen ska möjliggöra USB-ljud anslutning. Ska bli spännande att se. 

Jodå, nu funkar allt ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...