Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Behöver frontendutvecklare till iOS språkapp


johan90
 Share

Rekommendera Poster

Hej,

Någon som kan frontend eller känner någon som är intresserad av agera frontendutvecklare för utveckling av en iOS-språkapp som hobby vid sidan om utbildning/jobb?

Ambitionen är först och främst att få till en kul app och sedan om det finns potential att tjäna pengar på det så kommer det såklart utforskas och eventuellt jobbas mot om rimligt.

Mvh,
Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

kan du specificera lite bättre vad du är ute efter? Är det en iOS utvecklare specifikt eller är det en frontend (webb-utvecklare)? Javascript/typescript? angular/vue/react?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Stab,

 

Vi (= Jag + Backendutvecklare) har inte helt bestämt detaljerna och är öppna för förslag och diskussion kring hur detta kan göras.

 

Jag tror det enklaste kanske hade varit att vi hörs av på telefon så kan jag förklara vad jag är ute efter mer specifikt i appen, så kan du utifrån det ha den förståelse du behöver om detta är något du kan göra och vilka verktyg ur din verktygslåda som då passar bäst?

 

Jag är rätt flexibel idag och imorgon, du kan nå mig på +4794860683, men skicka gärna SMS innan du ringer så jag har ditt nummer före.

 

Mvh,

Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...