Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Radera bilagor i medelanden


Bosko
 Share

Rekommendera Poster

Hur raderar jag samtliga bilagor med en gång i mina meddelanden på min iPhone? Som det är nu måste jag markera varje bilaga. Går det att komma åt mappen med samtliga bilagor genom min Mac Book? I så fall måste jag ha en Lightning - USB-C. 

Det finns en möjlighet att radera alla meddelanden som är äldre än ett år. Men jag vill enbart radera bilagor men inte textmeddelanden. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samtliga för alla avsändare går inte. Öppnar Meddelande, väljer konversation, trycker på info, trycker på Visa alla, tryck på Välj, markera bilagor, tryck på radera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, lappen71 säger:

Samtliga för alla avsändare går inte. Öppnar Meddelande, väljer konversation, trycker på info, trycker på Visa alla, tryck på Välj, markera bilagor, tryck på radera.

Jag har 20gb bilagor i en chattgrupp. Går det att komma åt bilagorna om jag kopplar luren till datorn?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Bosko säger:

Jag har 20gb bilagor i en chattgrupp. Går det att komma åt bilagorna om jag kopplar luren till datorn?

 

Nope

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, Bosko säger:

Har ingenting med att radera bilagor i meddelande. 
Det där är instruktioner för att synkronisera in media. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, lappen71 säger:

Har ingenting med att radera bilagor i meddelande. 
Det där är instruktioner för att synkronisera in media. 

I detta fall vill jag radera bilder och media. Vill få en bättre översikt 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Bosko säger:

I detta fall vill jag radera bilder och media. Vill få en bättre översikt 

Det var inte din ursprungliga fråga. 
Vilka bilder och media?

Bilder som du tagit med kameran tar du bort antingen direkt i telefonen eller så använder du Bildinsamling på datorn för att radera. 
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, lappen71 säger:

Det var inte din ursprungliga fråga. 
Vilka bilder och media?

Bilder som du tagit med kameran tar du bort antingen direkt i telefonen eller så använder du Bildinsamling på datorn för att radera. 
 

Ja precis filmer jag tagit med kameran. Jag vill kunna ordna filmerna efter längd. Går det? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Bosko säger:

Ja precis filmer jag tagit med kameran. Jag vill kunna ordna filmerna efter längd. Går det? 

Vad är det du vill göra egentligen. Radera bilagor, radera bilder och media, sortera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, lappen71 säger:

Vad är det du vill göra egentligen. Radera bilagor, radera bilder och media, sortera?

Jag vill ta bort stora filmer som jag själv filmat för att frigöra lagringsutrymme. Har tusentals filmer och vill därför underlätta genom att ta gå igenom de största först

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Bosko säger:

Jag vill ta bort stora filmer som jag själv filmat för att frigöra lagringsutrymme. Har tusentals filmer och vill därför underlätta genom att ta gå igenom de största först

Då får du starta en ny tråd och inte blanda olika problem i en tråd. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, lappen71 säger:

Då får du starta en ny tråd och inte blanda olika problem i en tråd. 

Jag tänker att det är ett närliggande problem. Jag vill komma åt filer som är lagrade på mobilen genom min dator 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...