Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur framtidssäkra iMac 27” 2020?


Gurro
 Share

Rekommendera Poster

6 minuter sedan, Axelman säger:

Varför formulera sig så det blir krångligt?

För att han aldrig kan ha fel.

 

7 minuter sedan, Axelman säger:

Så varför inte hålla sig till fakta?

Detta gäller bara alla andra i en diskussion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

36 minuter sedan, Alix säger:

Okej, du har rätt och jag har fel.

För en gångs skull vet jag att jag har rätt. Jag tror också att du skriver detta utan att mena det. default_laugh.png.7fe64badddcfd4e5e86f703a70af5f43.png   Men låt oss sluta här. :kramis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2020-08-11 på 20:01, Alix säger:

Enligt sonen är det Nvidia som gäller för spel. AMD är inte lika bra. Säger han, som valde att inte bli proffs-gamer. 

Ja dennya NVIDIA RTX-serien slår allt. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

19 timmar sedan, Axelman säger:

Nej, du får inte en prestandaökning. Mer RAM leder till att det tar längre tid innan datorn knäar. Men knäar den hela tiden kan man ju uppleva det som om man får mer sprutt med mer RAM. Men grejjen är ju att man i så fall är långt under den normala prestandan. Det är ju som en bil. Du får ju inte mer prestanda genom att släppa på handbromsen....default_laugh.png.b02ba130dfb94d596b4c2f7465d5f1d5.png

Grafik kretsen och RAM samt CPU är det absolut viktigaste vid enormt krävande program som vid vudeorendering, 3-D, spel.  Hårrdisken kommer sist 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, iMarc säger:

Grafik kretsen och RAM samt CPU är det absolut viktigaste vid enormt krävande program som vid vudeorendering, 3-D, spel.  Hårrdisken kommer sist 

Jaha. :mellow:

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Axelman säger:

Jaha. :mellow:

Så jag blev mäkta förvånad när jag fick reda på att det sitter en 5400 varvs snurrdisk i min PlayStation 4 Pro. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...