Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Sälja en iPad Air 2 intressekoll


Peter 99
 Share

Rekommendera Poster

Hej,

Har en iPad Air 2 i mkt bra skick som jag eventuellt skall sälja. Den är som sagt i mkt bra skick och det följer med ett bakstycke med ett slags handtag som du kan hålla i. Orsaken till försäljningen är att jag har köpt en ny iPad 10,2. Har kollat runt lite och iPad Air 2 verkar gå för 1500-2000 :-. Kan det vara rimligt?

Har för mig att jag måste logga ut från iCloud för att den nya köparen skall kunna använda iPaden. Stämmer detta?

 

Som vanligt tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 minuter sedan, Peter 99 säger:

Har kollat runt lite och iPad Air 2 verkar gå för 1500-2000 :-. Kan det vara rimligt?

Ja, det kan vara rimligt, men beror på modell (bara WiFi eller med SIM-kort) och minne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Telly82 säger:

Ja, det kan vara rimligt, men beror på modell (bara WiFi eller med SIM-kort) och minne.

Bara Wi Fi och 32 gb i minne tror jag. Skyddet bakpå är ett Proper skydd. Finns säkert många skydd till Air men jag kommer inte ihåg vad det kostade. I vilket fall som helst kan det följa med köpet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
22 minuter sedan, Peter 99 säger:

Har för mig att jag måste logga ut från iCloud för att den nya köparen skall kunna använda iPaden. Stämmer detta?

Ja.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, marcushedenstrom säger:

Ja.

Super!! Tack för svar!!!!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Peter 99 säger:

Hej,

Har en iPad Air 2 ...

Har för mig att jag måste logga ut från iCloud för att den nya köparen skall kunna använda iPaden. Stämmer detta?

 

kanske du vill radera privata ting? kanske överföra saker till nya iPaden?  iTunes, AppStore.., tänkt på det? ta bort från din lista med betrodda enheter som har ditt Apple-ID?

Nåja, här är det beskrivet, steg för steg, https://support.apple.com/sv-se/HT201351

Sven

  • Rösta upp 1
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...