Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Återskapa raderad del av video


EvaTh
 Share

Rekommendera Poster

Jag redigerade en video på min Iphone7 (version 12.4.1) och av misstag tog jag bort en del jag ville ha kvar. Tryckte tyvärr på SPARA och nu kan jag inte hitta den bortklippta biten någonstans. Finns det något sätt att "få tillbaka" den del jag klippt bort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du råkade ta bort bilden/filmen i appen Bilder så finns den kvar i 30 dagar i albumet Senast borttaget. Hittas längst ner i Album.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, tyvärr finns den inte där och vad jag kan läsa mig till hamnar den inte där när man trycker på SPARA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag minns inte hur det såg ut i IOS 12 men i IOS 13 får man välja mellan att spara och att spara som nytt klipp. Om du inte gjorde det senare är det bortklippta borta, för så vitt inte det har hunnit laddas upp till Google foton eller om du använder någon annan sådan molntjänst. Apples egna Bilder synkas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

49 minuter sedan, Alix säger:

Jag minns inte hur det såg ut i IOS 12 men i IOS 13 får man välja mellan att spara och att spara som nytt klipp. Om du inte gjorde det senare är det bortklippta borta, för så vitt inte det har hunnit laddas upp till Google foton eller om du använder någon annan sådan molntjänst. Apples egna Bilder synkas.

 

Jag är inte så säker på det. Gjorde ett test och OM Bilder appen användes; Gå tillbaka till videon tryck Ändra uppe i högra hörnet. Få du inte upp hela filmsekvensen igen då med din redigering synbar? Jag tror att spara som nytt klipp eller spara bara göra att filmsekvensen delas upp i två filer. 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, littlemaze säger:

 

Jag är inte så säker på det. Gjorde ett test och OM Bilder appen användes; Gå tillbaka till videon tryck Ändra uppe i högra hörnet. Få du inte upp hela filmsekvensen igen då med din redigering synbar? Jag tror att spara som nytt klipp eller spara bara göra att filmsekvensen delas upp i två filer. 

Jo, det stämmer! Om man har sparat klippet kan man återgå till original. Se dumpar.


5E0E22AF-91C2-4229-9A49-6648B0466112.thumb.png.66de4ecc856d431d1e1e0b1ccb848868.png

 

ACF64129-86E6-4D0C-9627-6823D62EDD42.thumb.png.f2621444acc52e43688e4e0b0b5569d2.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...