Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Nyhetsroboten

Nu kan du ladda ner IOS 13.6 och Ipad OS 13.6

Rekommendera Poster

Nyhetsroboten
1362860956.jpg
De nya operativsystemen erbjuder bland annat stöd för digitala bilnycklar och diverse förbättringar för appen Hälsa.jHOcvcCDcb8

Läs hela artikeln här

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
mikaellq

Märkligt att jag missade denna artikel igår. Var kanske trött.
Är inte så intresserad av alla funktioner, har ingen flott BMW, men har varit inne i uppdateringar för att ställa in full automatik på uppdateringar, ladda ner och installera över natten, men upptäckte att det redan var på.

IMG_5198.jpg

• Rösta upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix
19 minuter sedan, mikaellq säger:

Märkligt att jag missade denna artikel igår. Var kanske trött.
Är inte så intresserad av alla funktioner, har ingen flott BMW, men har varit inne i uppdateringar för att ställa in full automatik på uppdateringar, ladda ner och installera över natten, men upptäckte att det redan var på.

IMG_5198.jpg

Avstängt hos mig! Efter att jag gjorde det, alltså... :P 

• Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
BjornS

Automatisk uppdatering är påslagen hos mig men jag får alltid info om nya uppdateringar här på forumet 🙃

• Rösta upp 1
  • Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mikaellq
2 timmar sedan, BjornS säger:

Automatisk uppdatering är påslagen hos mig men jag får alltid info om nya uppdateringar här på forumet 🙃

Samma här. Så att risken är snudd när lika med noll att jag missar det. :nerd:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
DittDatt

På min telefon kommer båda inställningarna att vara av. Hoppas också att de fungerar och att Apple äntligen kan respektera att min telefon är just min och att jag bestämmer vad som finns på den... Det vill säga när eller om jag installerar 13.6. Jag låter som vanligt kanonmaten tränga sig fram till frontlinjen, medan jag i lugn och ro avvaktar buggfixarna. Förr i tiden var min princip att aldrig uppgradera till en heltalsversion. Nu för tiden, när vi alla är mjukvarutillverkarnas buggtestare, väntar jag in hundradels-uppdateringarna. Version 13.6.1 eller 13.6.2 kanske blir aktuell beroende på hur det utvecklar sig.

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mikaellq

Först igår lugnade min iPhone ner sig, dvs batteriförbrukningen återgick till det normala efter fem dagar. Tur egentligen att dessa uppdateringar av systemet inte sker oftare. yes.gif

IMG_5233.png

• Rösta upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...