Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Upplåsning Irländsk iPhone 7


Jennoz
 Share

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag hoppas nån kunnig person kan hjälpa mig. Jag har flyttat hem från utlandet. Min gamla lur är köpt från 3 Irland. 3 Sverige kan inte låsa upp den. 3 Irland kan heller inte låsa upp den då de påstår att de inte hittar ett konto med min telefons IMEI nummer och de vill att jag ska komma in med telfonen - lite svårt att flyga tillbaka till Irland för detta!

 

Finns det någon som kan hjälpa mig eller vet vart jag kan vända mig? Föreslå inte iphoneunlock.nu, redan varit i kontakt där och faktiskt gjorde en upplåsningsbeställning, hörde inget från dom, hotade och faktiskt kontaktade polis - då först fick jag svar men då var jag otålid och de ville inte låsa upp min telefon då. Märkligt.

 

Hur som helst, behöver verkligen hjälp! Tack! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brevpress

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

@SirKnasen Nej, det fungerar inte. Jag har varit i kontakt med deras support med. Det fungerar alltså inte då jag 1. Inte har tillgång till mitt Irländska mobilnummer 2. Jag saknar proof of purchase, alltså saknar kvitto från när jag köpte telefonen. Därför hittar de inte något konto med mitt IMEI nummer som stämmer överens så de vägrar att låsa upp telefonen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...