Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple lovar snabbare uppdateringar med Mac OS Big Sur


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

Jag känner mig som en pojke i en godisaffär. :propellerbaver:
Nu fattas bara att skaffa ny dator för att kunna installera allt detta nyttiga godis.

 ? :skrattaat:

Redigerad av mikaellq
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rensat bort Off Topic

Axelman moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Appropå uppdateringar

så här sent har den aldrig kommit ut

 

52838997-9B4A-4796-9BE5-3C7000538648.jpeg

481D859B-83E2-475E-8037-5700A43C4156.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 minuter sedan, Alix säger:

Det är en dag kvar för tangerat rekord.

Ja, kanske därför att förändringarna är större och fler. Si också. Massor med processorspecifika optimeringar i systemet.

Jag VET att där kommer att finnas mängder med löss under huven när Sir Bug :hihihi: lanseras men kommer att ändå installera direkt med öppna ögon fullt medveten om riskerna. Det är hur kul som helst att återigen kunna vara med och använda det senaste.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

42 minuter sedan, mikaellq säger:

Ja, kanske därför att förändringarna är större och fler. Si också. Massor med processorspecifika optimeringar i systemet.

Jag VET att där kommer att finnas mängder med löss under huven när Sir Bug :hihihi: lanseras men kommer att ändå installera direkt med öppna ögon fullt medveten om riskerna. Det är hur kul som helst att återigen kunna vara med och använda det senaste.

Gillar inte Big Sur. Har inget mot designförbättringar men nu är det för många och för mycket.

Har provat två ggr att köra Big Sur men blir irriterad på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Alix säger:

Det är en dag kvar för tangerat rekord.

Det lutar åt att det kommer samtidigt med Kisel macen.

 

 

Citat

 

Allt mer tyder på att vi får se ett tredje Apple-event denna höst och enligt teknikläckaren Jon Prosser ska det äga rum den 17 november. Sedan tidigare har Bloombergs välinformerade skribent Mark Gurman sagt att det blir ett nytt event i just november.

Fokus för eventet ligger på nya Mac-datorer och det stora dragplåstret är förstås den första modellen med Apple Silicon

 

 

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, lappen71 säger:

Gillar inte Big Sur. Har inget mot designförbättringar men nu är det för många och för mycket.

Har provat två ggr att köra Big Sur men blir irriterad på det.

Jag vet inte vad jag kommer att tycka om det, allt från svavelosande svordomar till välsignad glädje över allt det nya att få leka med. Vi får se med andra ord. Jag reserverar mig. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...