Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

TM imegration kan ej logga in på nytt! ?? Svårt


jepsson
 Share

Rekommendera Poster

Bytat hd till Evo (NY) 1TB samt 16gb minne. Allt flyter på bra, Säkerhetskopia/krypterad/ från EL CAP, till Catalina.  Direkt som säkerhetskopia in i den nya.

allt flyter på bra! Men jag loggar ut, startar om namn från förra (samt den nya 14.1) kan ej logga in. Så in i recovery kolla att hd allt är ok. Letar rätt på lösen knappar in det som jag använder! system säger logga in på nytt, vilket man gör.

När man skall logga in på nytt går INTE...

Loggar in igen Ett hänglås, får ingen åtkomst! Pratat med A säger kvitto, eftersom Firmware är är bundet. Ärligt köpt men va tusan e detta, är det min förra datorns  A-id som spökar??

Svar från A Firmware Är bundet till CPU/ troligtvis Hd` !

" tillägg A sade bota den gamla hd`n med ALT!    funkar inte

A Säger att fimrware med kvitto/invoice löser det sig! Är det ssd. Kontaktat säljaren . Pust mycket jobb att byta detta! Vad F-upp detta?  mvh

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

All fedback mottages .

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu fd ägaren invoie. Vilket bör hjälpa? Så in lösen service nr pga firmware,  säger Som jag ej har lämna in på Service kostar!!!!! sk firmwaren består av 4 de siffror enl A & och in till verkstad4 siffror.  Logga Ej ur denna gamla1tb! ligger kvar men med mitt nya inlogg/testar även det vid migrtion, har jag missat något ,kanske så att den ändra ins. funkar ej även det men nya kort år nu 16gd / 1T ssd https://www.netonnet.se/art/datorkomponenter/harddisk/ssdsata-25-tum/samsung-860-evo-series-1tb/1002680.8993/

 

 

Vill tillägga att jag har en synskada,  är det så att den nya SSd èn har ej dessa firmware. Hör av er vill lösa detta på egen hand eller får det bli A butik. Skicka frågor gamal i gamet! :)

Citat
Citat

 

 

 

Gick några dagar, ville kolla systemet, kolla startskiva 

& Man loggar ut! Alt ,Visar si att jag ej kan logga in med

Citat

 

GL namn lösen. Men i nätv ändra jag detta  i migrationen-

Kringla + R . ruta upp hänglås, skumt när jag loggade ut blev den sk hänglås. har nu invoice  . A sa att har du ej org kvi.. då e man ska körd, men som tur jar har kontaktade säljaren/ som kontaktade säljaren!  I sin tur. Jag fick kvitto från 1 köpare som tur var . A-care sade även har en hdcorg" SK ; org skivan finns ett nr om man åker till verkstad loggar du ur så ligger Firmwaren kvar . försökte att starta på  samma dator, utan framgång! PS gjorde imegationen  via ny ssd Evo860TB ,direkt via time machine.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nytt med Cat. hur tar jag mig ur detta ! Ps har 2uotfiering  det nya gamla daton är inl med samma A-id nam + lösen, måste man ha wifi igång. har bara mobil uppkoppling-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, jepsson säger:

Bytat hd till Evo (NY) 1TB samt 16gb minne. Allt flyter på bra, Säkerhetskopia/krypterad/ från EL CAP, till Catalina.  Direkt som säkerhetskopia in i den nya.

allt flyter på bra! Men jag loggar ut, startar om namn från förra (samt den nya 14.1) kan ej logga in. Så in i recovery kolla att hd allt är ok. Letar rätt på lösen knappar in det som jag använder! System säger logga in på nytt, vilket man gör.Efter omstart.

 

När man skall logga in på nytt går INTE...

Loggar in igen Ett hänglås, får ingen åtkomst! Pratat med A säger kvitto, eftersom Firmware är är bundet. Ärligt köpt men va tusan e detta, är det min förra datorns  A-id som spökar??

Svar från A Firmware Är bundet till CPU/ troligtvis Hd` !

" tillägg A sade bota den gamla hd`n med ALT!    funkar inte

A Säger att fimrware med kvitto/invoice löser det sig! Är det ssd. Kontaktat säljaren . Pust mycket jobb att byta detta! Vad F-upp detta?  mvh

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så in i recovery kolla att hd allt är ok. Letar rätt på lösen knappar in det som jag använder! System säger logga in på nytt, vilket man gör.Efter omstart.

 

När man skall logga in på nytt går INTE...

 

 

Bifogade bara ett tillägg som ett citat .Efter omstart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntar på er Ur kunskap! Kvitto har jag fått. Men som  A-fan , undrar jag vad som hänt under Imegra från. E-CAP till Cat. ios 13 har haft buggar/ & spec ios13 ,Nu arbetar de på 14 samt nytt ios Sept-20.

Det bästa vore ny tråd, med korrekta svar!

Citat
Citat
Citat
Citat

 

 

 

 

Rätt frågor = rätt svar.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Kan admin peka denna rätt, till IMac Inte Mini! Kanske därav ni ej finner den.

kan jag själv flyt

ta tråden?

 

Redigerad av jepsson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta med din dator och kvittot till Apple så fixar de det åt dig. Dina beskrivningar är alltför invecklade för att det ska gå att hjälpa dig via forumet. Lycka till!

  • Gilla 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I loggade in. På apple -id har den ett annat namn, vilket jag bytade tidigare i nätverk/ i hitta när jag skapade nya datorn heter då------ i hitta, men i Apple id heter den helt annat kan min dåliga uppmärksamhet missat detta! Catalina kommer ju upp, så namnet kan vara fel iom imgrationen,

har ej testat än. Tror att Trollet finns där! vad tror du..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...