Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
baconatte

Iphone vägrar öppna app

Rekommendera Poster

baconatte

IMG_5189.PNG.1267aedbc034eba9332cb03f8c56e972.PNG Fattar inte vad som hänt. Appen yourblock visar bara detta. Internet fungerar u.a alla andra appar fungerar. Men alla  att öppna  denna app Yourblock  strandar här.  Har laddat ner och installerat om men icke. Försöker man öppna appen i safari kommer samma bild upp igen. Supporten för Your block försöker lösa detta men anser att felet ligger i min iPhone.  Men var i så fall. Jag tror att det är en bugg i appen. Men någon som vet? I min Mac-dator fungerar Your block perfekt. Men jag behöver den i min iPhone också.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
lappen71
36 minuter sedan, baconatte säger:

Försöker man öppna appen i safari kommer samma bild upp igen. 

???

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
cokeman

Känns som ett passande namn på appen med tanke på hur det fungerar. 😉

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
baconatte

 Appen "your block "är ett intranet och  anslagstavlan i vår borättsförening. Man blir inbjuden av föreningen med en kod. Då ska man ladda ner appen, registrera sig fixa lösen  och få tillgång till det hela. Jag fick en ny inbjudan med en ny kod. Därefter skulle man ladda ner appen och registrera sig. Och så skulle allt vara ok. Men icke när man klickade på appen för att öppna den kom fönstret "kontrollera internetanslutningen upp". Allt annat internet fungerade. Testade då att gå in i appen direkt på your blocks hemsida, alltså inte via appen. Och får då upp samma ruta kontrollera etc. Och då är frågan till forumet. Vilket fel i telefonen kan resulterar i en ruta om att kontrollera internetanslutningen.

Supporten på Your block har hitintills misslyckats  och tror att felet ligger i min telefon.  Själva har man lånat mina inställningar och testat med en annan iPhone och där har det uppenbarligen funkat. Dock har man meddelat att man ska ha en sittning med sin Iios support i morron för att diskutera problemet..

Men som sagt någon här kanske har en lösning.

På min dator fungerar det dock sedan supporten skapat en inloggning åt mig. Men jag vill ha det i telefonen också.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Alix

Du har någon form av filter i ditt internet. Testa utan wi-fi.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
lappen71
8 minuter sedan, baconatte säger:

 Appen "your block "är ett intranet och  anslagstavlan i vår borättsförening. Man blir inbjuden av föreningen med en kod. Då ska man ladda ner appen, registrera sig fixa lösen  och få tillgång till det hela. Jag fick en ny inbjudan med en ny kod. Därefter skulle man ladda ner appen och registrera sig. Och så skulle allt vara ok. Men icke när man klickade på appen för att öppna den kom fönstret "kontrollera internetanslutningen upp". Allt annat internet fungerade. Testade då att gå in i appen direkt på your blocks hemsida, alltså inte via appen. Och får då upp samma ruta kontrollera etc. Och då är frågan till forumet. Vilket fel i telefonen kan resulterar i en ruta om att kontrollera internetanslutningen.

Supporten på Your block har hitintills misslyckats  och tror att felet ligger i min telefon.  Själva har man lånat mina inställningar och testat med en annan iPhone och där har det uppenbarligen funkat. Dock har man meddelat att man ska ha en sittning med sin Iios support i morron för att diskutera problemet..

Men som sagt någon här kanske har en lösning.

På min dator fungerar det dock sedan supporten skapat en inloggning åt mig. Men jag vill ha det i telefonen också.

 

Detta är något som din BRF ska kunna supporta

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
baconatte
5 minuter sedan, Alix säger:

Du har någon form av filter i ditt internet. Testa utan wi-fi.

Testat både med och utan WIFI

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
baconatte

uppdatering. Nu kan jag gå in i Yourblock och logga in via  safari och deras hemsida. Men inte via  deras app

. Känns definitivt som det är en bugg. Kanske vid den senaste uppdateringen av Ios

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu



×
×
  • Skapa nytt...